Opprop!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg bare lurer på hvor mange som er fremdeles aktive? Og kan vi ikke prøve å få det til å bli så aktivt som det engang var? Er alle inne på den nettsiden 'hvis navn skal ikke nevnes for ellers slettes tråden min'? :p
 
Jeg er her daglig fremdeles. Men det har blitt så rolig her inne på terminforumet nå, at det blir så jeg poster på Generelt hvis det er noe jeg har på hjertet. "Desverre" må jeg nesten si. Og den nettsiden man ikke snakker om har jeg aldri hatt noe med å gjøre :)
 
Jeg er her daglig fremdeles. Men det har blitt så rolig her inne på terminforumet nå, at det blir så jeg poster på Generelt hvis det er noe jeg har på hjertet. "Desverre" må jeg nesten si. Og den nettsiden man ikke snakker om har jeg aldri hatt noe med å gjøre :)

Sleng innleggene ut på begge steder! ;)
Bra du er her :)
 
Jeg er her og hver dag, men er jo ikke alltid det er noe å svare på...
 
Jeg er her. Stort sett innom hver dag, men ikke alltid noe å svare på som R.T. sier.
 
Eg er her :) Svarer på ting eg kan svare på, men burde kanskje vore meir aktiv...
 
er innom ca hver kveld om jeg har tid til å sette meg foran pcen...
 
Jeg er her veldig sjeldent etter at jeg begynte å jobbe/studere igjen. Jeg tror det er første gangen jeg er her etter det nye designet kom. Jeg bruker som regel mobilen, men det nye forumet gjør akkurat det litt klønete.

Tok litt tid før jeg skjønte hvilket nettsted du snakket om, Cosacita :) Der er ikke jeg medlem hvertfall.
 
er innom av og til, men etter endringene på forumet ble det mindre.
 
Skriver svært lite gett. Titter innom kanskje en gang i uka. Føler ikke behovet for å lure og spørre er like stort lenger. Ei heller å oppdatere kontroller o.l :)
 
Back
Topp