"Opprop"

Hei hei!

Er innom her innimellom jeg også! Ikke ofte jeg skriver lenger, men er innom å ser! Har hatt samme nicket siden jeg kom innpå her i mai/juni tidene i 2007!
Jeg å vesla bor fortsatt i huset som jeg fikk kjøpt like etter hun ble født! Å nå for tiden holder jeg på med riving av bordkledning, nå skal det skiftes å isoleres skikkelig her! Det skal bli deilig å bli ferdig med ettehvert ja! [:)]
Ellers så er jeg fortsatt alenemamma, å trives veldig godt med det! Vesla er ei veldig aktiv jente, og skravla går hele dagen! Hun er ei bestemt dame som vet hva hun vil![:)] Går i barnehagen hver dag, og stortrives der! Da hun hadde ferie i 4 uker i sommer, så fikk jeg stort sett daglig spørsmål om hun ikke skulle på barnehagen! [:D] Så det var full jubel da hun endelig fikk tilbake! [:)]

Husker mange av de dere har nevnt før her jeg også ja! Og Desembergutt som var min sladrevenn, men hun tror jeg ikke har vært innpå her på lenge, var vel kanskje ikke den som var mest aktiv heller! Men den jeg husker aller best tror jeg er Siljemor82 og hennes nydelige Leon! [:)]

Dette bilde ble tatt i barnehagen i slutten av juni! Er veldig stolt av barnehagebildene, så legger ut begge så dere får se jeg![:D]

Disse bildene ble tatt i dag, da vi var ute på tur å plukket multer! [:D]

Det har skjedd veldig lite nytt hos oss. Lille Krokodille er slett ikke så liten lenger. Han er en aktiv og viljesterk fyr som storkoser seg i barnehagen. Vi har ingen småsøsken på gang.

Jeg har ikke hatt noen bruker her ikke på lang tid, men nå registrerte jeg meg faktisk på nytt for deres skyld [;)]

ORIGINAL: Krokodillemor

Det har skjedd veldig lite nytt hos oss. Lille Krokodille er slett ikke så liten lenger. Han er en aktiv og viljesterk fyr som storkoser seg i barnehagen. Vi har ingen småsøsken på gang.

Jeg har ikke hatt noen bruker her ikke på lang tid, men nå registrerte jeg meg faktisk på nytt for deres skyld [;)]

Så koselig å se deg igjen krokodillemor, akkurat sånn jeg husker deg med krokodillen i avataren[:D] Bra at lille krokodille koser seg i barnehagen da, kjenner igjen viljesterk ja - har en ekstremt viljesterk liten kar her også [:)]

Jeg er også her :) innimellom...men sjelden jeg lager noen innlegg
Minibollen koser seg i bhg og skal snart blir storebror
henger for det meste inne på oktober2010
[:D]

jeg er også en del innom.
ikke alltid jeg orker å skrive, men leser det meste[:)]
husker mange her inne og har mange gode minner fra dere[;)][:D]
Juni 09 ble Matheus storebror til Julia, så nå har vi to.

har en blogg, som jeg prøver å opprettholde-der ligger det masse bilder av barna[:)]

Jeg er også her, har ikke vert her siden lille jenta ble födt, har skjedd så utrolig mye siden da. Men har på fölelsen at jeg kommer til å vere her inne litt mer nå fremover.... [;)][:)]

ORIGINAL: Amber67

Jeg er også her, har ikke vert her siden lille jenta ble födt, har skjedd så utrolig mye siden da. Men har på fölelsen at jeg kommer til å vere her inne litt mer nå fremover.... [;)][:)]

Er du gravid?[:D]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Hehe, neida.. [:D] Ikkje enda i alle fall [;)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Hehe, neida.. [:D] Ikkje enda i alle fall [;)]

Spennende[:D]

Hei alle sammen!

Koselig å lese hvordan det går med dere[:)] Det føles som en evighet siden vi var aktiv inne på forumet, for min del så er jeg innom en gang iblant og leser litt.

Med oss går det bare fint! Stine er blitt stor jente, hun ligger godt forran både motorisk og språkelig så her holder vi på med litt engelske gloser om dagen...hehe veldig morsomt. Hun er også blitt stolt storesøster til lille Mariel (snart 4 mnd), men som unger flest så er det ikke alltid like gøy å dele oppmersomhet, så hun har foreslått at vi skal sende hun tilbake til der hun kom fra[:D]. Heldigvis har ikke sjalusi vært noe stort problem hos oss.

Jeg nyter permisjonstiden for det den er verdt og lurer på hvor i alle dager permisjonstiden med Stine ble av. Skjønner hva alle mener med at tiden går så fort når man har baby. Nå holder vi på med forberedelse til dåpen som vi skal ha førstkommende søndag. Viss jeg får det til, så skal jeg legge ut noen bilder av Stine og Mariel.

Klem til dere alle[:)]

Eg e også her ennå. Innom å kikke litt og ser om d e noge nytt fra desembersnuppene[:D] Sikkert ikkje mange som huske mg[;)] Holdt mg veldig anonym frem til Selma var 4 mnd..

E gravid igjen og selma ska få en lillesøster i januar. Hadde egentlig planlagt en vårbaby, men d blei en del tidligere gitt.. Sånn kan det gå. Men har fått baby før på ca den tiden og det va jo stor stas det og[:D]

Selma ska begynne i barnehage om 2 mnd og virke som om hu glede sg masse. Eg he jobba 100 % siden hu va 8 mnd, men me jobbe begge turnus så har kunnet hatt henne heima såpass lenge uten noe problem. Synes vi har vært kjempeheldige som har kunnet det. (har hatt ivrige betseforledre som har stillt opp når vi begge har jobba likt). Målet var at hu sko begynne i barnehage når hu blei 3 år og det målet klarte me ganske bra. Hu begynne ca 2 uker før 3-årsdagen[:)]

Veldig koselig å se å høre om alle barna her inne som har blitt så store[:D]

Back
Topp