"Opprop"

Kan vi ikke rope ut vi som er her enda?

Altså skrive i denne tråden en liten oppdatering..

noe ala slik:

Hege her! 23 år! [:)]
GAMMEL bruker på BV, og var med da Desember 2007 ble laga... Var nok en av de mest aktive da, ([8D])  men aktiviteten har dalt voldsomt med årene! Het aller først *klar* og så *klar for julebebis* og så ble jeg *Mamma Klar og Tobias*
Min sladrevenn var IDA82.. Og hun DIGGER jeg! [;)]

Er mamman til TOBIAS CHRISTOPHER som er født 13.desember!
Nå er han en kjempeaktiv 2,5åring. Går i barnehagen om dagene, og så har han en lillebror på 8,5 mnd![:)]
Er samboer med den kjekkeste mannen i verden! Har vært sammen i snart 8 år!

De jeg husker best fra tiden "før" her inne er:
*MIMRE*

• Ida (såklart)
  • Hilde
  • Carina (nå Bouncing Buttplug)
  • @dnim
  • Rødtopp
  • Vokser og Gror
  • Tigermamma
  • Skorpion (var det 82 eller 83 eller noe slikt bak? Mamman til Stine iallefall)
  • Kris
  • Malin
  • Lillivanilli
  • DunDun og tvillingene!!
  • Loeve(smiler hver gang jeg ser signaturen din!Om du vil så lager jeg gjerne en ny en altså!)
  • Krokodillemor
  • Atravil (holder vel til på november kanskje!?)
  • Gerd Randi
  • Tinde
  • Flotte
  • Egirl
  • Atlanta
  • Iris med spire(igjen og igjen! hehe)
  • Renna
  • Poca og Krapylet
  • Rabbelure
  • Lillingen
  • Disturbia
  • Fleur
  • Elewyn

Og maaaange flere!
(Kommer nok på flere etterhvert!)

ROP UT OM DERE ER HER!! Vil høre oppdateringer!!

Jah, jeg er jo her som dere sikkert har skjønt [:D][8D]

Tidligere Hilde_81(fikk plutselig ikke logga på med den gamle profilen lenger) og har vært her siden jeg ble gravid med Jonas[:)] Han er nå en meget aktiv og glad 2,5 åring som i mai ble stolt storebror til lille Emilie. Hun kom som bestilt og ble født 5 dager før vår 9 måneders bryllupsdag[8D]

Er altså gift med verdens herligste mann som også er pappaen til mine to barn. Vi giftet oss 8. august i fjor og noen måneder senere kjøpte vi huset vårt som vi har renovert og pusset opp i løpet av vinteren/våren, og hvis vi er heldige blir vi ferdige med siste rest i høst[;)]

Jeg husker stort sett de samme brukerene som deg *klar*, i tillegg husker jeg Theus og nuska og linnea123(heter nå sokkestumpen). Og så husker jeg selvfølgeig min kjære sladrevenn **Tonje**, vet at hun har fått en liten til og håpere det går bra med henne[:)]
Men den jeg ikke husker er Atravil og ironisk nok er vi nå naboer, våre to eldste er født med 2 dagers mellomrom og som om ikke det var nok er det bare en drøy måned mellom våre to yngste så vi tilbringer mye tid sammen om dagen[:D]

Er her fortsatt eg og[;)] Er sjelden eg skriv her inne, men pleier kike innom kvar dag. Held meg mest på Desember 2009 for tiden.
Embrik er stor gut og stolt storebror til Ella på snart 8 mnd, han går 60 % i barnehagen og har det heilt topp der.
Ellers går livet sin vante gang her heime, lite nytt på denne fronten[;)]

im here! im heeeeeeeeere!!!!!

hehe..
tidligere lill87 ;)
henger litt her og på genrell og oktober2009...
menne fått fnatt av hele bv igrunn så ikke så mye jeg er inne å skriver :P

thea har blitt en super storesøster til vilde som ble født 10.10.09.
Dagene flyr både høyt og lavt med alle våre prosjekter.
De inneholder oppussinger, ferier,jobbing,camping osv osv :P

poka og krapylene husker jeg godt :D
og ca resten av de samme som deg hege :)
husker jo også vekten som var min sladrevenn her inne :)

Jeg er også her=)

Er ikke så mye inne hos des 07 lengre, men det hender jeg titter innom=) Holder meg for det meste på Generelt og August 09;)
Lucas har rukket å blitt en herlig og veldig aktiv 2,5 åring. Han går fulltid i bhg og stortrives. I august 09 ble han storebror til Leo, som blir 1 år nå neste mnd.

Ellers er vi på flyttefot til Lillesand. Skal være ute av og ha ferdig vaska leiligheten 1 sep. Jeg studere også helse og sosial via NKI nettstudier=)

Jeg er også innom her en gang i blandt! [:)] Henger litt på september 2010 også for Patrick skal bli storebror om 8 knappe uker![:)]

Vi bor fremdeles i Haugesund, mannen min studerer i Danmark, så han ser vi ikke så ofte.. hehe.. Men til jul er han ferdig og begynner i ny jobb, da er han hjemme hver kveld, noe som skal bli fantastisk!!=)

Patrick er blitt en stor flink gutt som har sluttet med både bleie og smokk, og han går fulltid i barnehage og trives veldig godt! Han digger for tiden Toy Story og sitter for øyeblikket og leker med en svær Buzz Ligthyear figur han har fått seg.. Han er veldig flink språklig og får masse skryt fra alle kanter=)

Så¨bra initiativ[:)]

Jeg har alltid kalt meg Ida82 og var også med fra begynnelsen av da des07 ble til. Var veldig aktiv da, og er delvis aktiv enda. Ikke så mye. Men kikker mye innom[;)] Du *klar* er min sladris, og det er jeg veldig glad for. DU er ei topp jente og glad jeg har kontakt med deg! Ellers så husker jeg Camomille, AlltidLente, Sofies mamma og deg Lise (helt blockout på nicket ditt her nå, falut)...

Min 2,5 åring er ei vill og gal jente med stort glimt i øynene[:)] Ho stortrives i barnehagen hvor ho kan herje vilt, de sier at ho er den som er over gjennomsnittet aktiv i barnehagen[&:][:D] Ho har ikke fått noe småsøsken, men vi håper det ikke blir lenge til... får se hva tiden bringer[;)] Ho ELSKER Dora!!!!! Dora kan gi oss litt ro i heimen av og til, så vi elsker også Dora[8D][:D]

Vi bor i kr.sand og stortrives, så vi har rukket å flytte mens snuppa har levd. Er fortsatt sammen med pappan til Bølla, og i år har vi 10 års jubileum[:)] Og sammen har vi 3 det veldig bra![:)]

Her er storegutten min![:)]

Her er jenta mi da[:)] Bildet ble tatt nå når vi var på ferie!

Vet ikke om noen husker denne søta jenta.
Jeg var her masse i forkant av denne jentas fødsel og i permisjonen min. Det siste året har vært heller labert, men nå har jeg meldt meg inn igjen for å henge litt på sermoniforumet siden jeg skal bli fru om et års tid
. [:D]

ORIGINAL: PIONER

Jeg var her masse i forkant av denne jentas fødsel og i permisjonen min. Det siste året har vært heller labert, men nå har jeg meldt meg inn igjen for å henge litt på sermoniforumet siden jeg skal bli fru om et års tid

Spark meg i baken om jeg tar helt feil, men er det du som var Egirl??

Syns ihvertfall jenta di kunne minne meg om den søte jenta til Egirl[:)]

Men samtidig så føler jeg at Pioner var et kjent nick også (?) hmmmm...

ORIGINAL: Ida82

Ja det var noe kjent, men det var vel ei som kallte seg PION også, som hadde en gutt som het Casper..? Eller er jeg helt på viddene nå...?

Heter denne jenta Rikke?[:)]

ORIGINAL: [Malin]

Ja det var noe kjent, men det var vel ei som kallte seg PION også, som hadde en gutt som het Casper..? Eller er jeg helt på viddene nå...?

Heter denne jenta Rikke?[:)]

Ja det er nok Pion som jeg husker! Da må dette være RIkke[:)] Ho er uansett ei nydelig jente!!

Stemmer det. Egirl og Rikke [:D]

Stemmer det. Egirl og Rikke [:D]

Ho er jo blitt utrolig nydelig (men nå var ho jo helskjønn som mindre også da), og som ho har vokst[:)]

Jeg er egentlig ikke her, men ble tipset av min kjære nabo Hilde/**Spire_nr2** at noen husket meg her inne, så da måtte jeg jo inn og se[8D]

Er veldig smigret over å bli husket, siden jeg ikke husker at jeg var så veldig aktiv her inne, begynte ganske sent i svangerskapet og da vesla måtte ut 3 uker før tiden ble det plutselig november baby på meg, og ble etterhvert mest værende på November 07, selv om jeg leste en del her også.

Som sagt henger jeg mest på November 07, men er også mye på April 10, hadde egentlig termin 28. april, men også her byttet jeg måned - det ble mars baby, da også minstejenta måtte ut før tiden, denne gangen prematurt. Om noen har lyst å lese mer om bakgrunnen for mine tidlige fødsler så kan dere lese på November 07 og April 10

Håper dere alle har det bra og at de små har utviklet seg til flotte smårollinger[:D]

Jeg er også her:-)

Linnea123.

Var med da jeg ble gravid med Mathias.Han er født 18 desember 2007. Har fått ei lita snuppe som straks er 5 mnd.

Mathias er en super storebror og finnes ikke sjalu! Føler at han er blitt en kjempestor gutt siden jul og til nå. Prater som en foss og løper og hopper og balanserer og klatrer osv osv.

Lille Silje fikk vi 18 mars. Hun har både melkeallergi og kraftig reflux, så her går dagene som bare det og jeg har liten tid igjen til meg, som kjærster, som venn osv osv. Har bare tid til å være mamma, men håper at ting roer seg etterhvert så man kan leve litt utenfor barna også.

her er barna mine:-) :

Her er mathias som liten.

og som stor gutt. Dette er fra dåpen til siljemor

Siljemor ikke en time gammel engang:-)

og siljemor nå:-)

Jeg var her også litt en stund- men lenge siden jeg har tittet innom- og så koselig at det har begynt å bli litt liv her inne igjen da [:D][:D][:D]

Ulrik og Albert ble født 18.12.2007 og er nå blitt store barnehagegutter som både koser seg sammen og krangler som søsken flest [:-][:D]
Vi bor fremdeles i Wien og trives kjempegodt- så der blir vi nok en stund til.
Jeg studerer for tiden engelsk, sammenliknende litteratur og ungarsk og trives med det

[:D]

Koselig å se bilder av alle sammen- her er mine troll:

Albert

Ulrik

Hei hei!

jeg er her..
kalte meg oliversmamma før...
er egentlig bare på genrell for tiden jeg..

Oliver har jo blitt storebor..
Han har begynt i stor bhg nå..
blitt veldig flink til å prate.. ( vi var bekymret en stund)

legger ved et bilde av gutta [:)]

enste nye jeg fant av de sammen..

det fikk jeg ikke lagt ut..

gaaaaaaaah[8|]

Back
Topp