Opprop : utover navle!

Mest bekymret for hvordan det går med piercing-hullet i navelen jeg.. :eek:


Sent from my iPhone
Det lurer jeg også på, huden rundt selve pircinghullet er veldig fint ennå på meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det lurer jeg også på, huden rundt selve pircinghullet er veldig fint ennå på meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er det her også - enn så lenge!
Men er jammen spent på hvordan det blir etterhvert. Blir jo strammere og strammere.


Sent from my iPhone
 
Navler synes jeg er direkte udelikat :p Sååå glad den holdt seg inne hele forje sv.skap og tar det fr gitt at det samme gjelder denne gangen.
 
Utovernavle her, vært slik en stund nå....og jeg har navlefobi :eek: Hver gang den kommer næri kjøkkenbenken eller vasken så får jeg frysninger på kroppen :( Sånn var det sist graviditet også. Men den går inn igjen etter fødselen :D
 
Utovernavle her, vært slik en stund nå....og jeg har navlefobi :eek: Hver gang den kommer næri kjøkkenbenken eller vasken så får jeg frysninger på kroppen :( Sånn var det sist graviditet også. Men den går inn igjen etter fødselen :D
Ja det lurte jeg på om man får en slik navle etterpå eller om den blir nogenlunde normal igjen.. Så slipper man å være linnimeister, som opererte navlen :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja det lurte jeg på om man får en slik navle etterpå eller om den blir nogenlunde normal igjen.. Så slipper man å være linnimeister, som opererte navlen :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

hmm...min gikk tilbake igjen. Kan være det er større sjanse for at dn forblir utover om man er superskinny som Linni. Jeg hadde ikke deigete mage altså, mn ikke sånn superskinny uten noe fett eller hud...så sikkert større sjanse for at den kommer tilbake igjen da. Men dette er bare en teori :)
 
Utover her også.. jentungen tittet på den her i går så så hun på meg å sa : " men mamma du har jo ingen navle lengre, hva har skjedd med den? Bare se på min sånn skal den Være " hehe så skjønn atte

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Aldri hatt utovernavle æ, kanskje æ får d 4 gangen :)
 
Back
Topp