Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du også medTermin 21. mars, Kalnes sykehus, gutt
Da er du medJeg vil være med termin 5 mars, gutt og føde på kk haukeland
Takk ^^, Hehe De er litt uregelmessige enda, noen med 5min mellomrom, andre med 10min imellom og noen etter en halvtime liksom... også er de ikke så vonde enda, mer som veldig harde kynnere med litt trøkk i liksom? tror jeg har gjort alle kjerringråd som noen sinne er skrevet i dag for å få fart på de, men fortsatt ikke noe endring.. -.-Eneste som er nå er at jeg er Jævlig sliten i mage og rygg.. Men en eller annen gang må de jobba av!!? Blir litt smågal av denne ventinga jeg altsåOi, så spennende! Har de blitt regelmessige, eller hvordan er de nå? Håper det setter fart, og at du slipper å være i ventefasen så lenge! Heier på deg
Ja, man får jo tro at det skjer noe der Skjønner du blir siten! Og sikkert ikke så lett å bare slappe av heller... Regner med du har dialog med føden?Takk ^^, Hehe De er litt uregelmessige enda, noen med 5min mellomrom, andre med 10min imellom og noen etter en halvtime liksom... også er de ikke så vonde enda, mer som veldig harde kynnere med litt trøkk i liksom? tror jeg har gjort alle kjerringråd som noen sinne er skrevet i dag for å få fart på de, men fortsatt ikke noe endring.. -.-Eneste som er nå er at jeg er Jævlig sliten i mage og rygg.. Men en eller annen gang må de jobba av!!? Blir litt smågal av denne ventinga jeg altså
Da er du med på listenTermin 22 mars - sus - gutt
Jupp de sier at det bare er å komme når føler for det, men hvertfall når de blir litt tettere og mer konsekventeJa, man får jo tro at det skjer noe der Skjønner du blir siten! Og sikkert ikke så lett å bare slappe av heller... Regner med du har dialog med føden?
Utrolig spennende!Jupp de sier at det bare er å komme når føler for det, men hvertfall når de blir litt tettere og mer konsekvente
Såååå spent på dette!Jupp de sier at det bare er å komme når føler for det, men hvertfall når de blir litt tettere og mer konsekvente
Oppdaterer deg i dagens oppropstråd, jegtermin 3/3