Medusa_83
Forumet er livet
Da er du også med! Godt å være inne i marsVenter ei jente 31.mars endelig er vi inne i riktig månedskal føde på Kalnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du også med! Godt å være inne i marsVenter ei jente 31.mars endelig er vi inne i riktig månedskal føde på Kalnes
oi sorry skal jeg huske på til neste gang! 28.marsHei! Tenkte bare å minne deg på å skrive termindato på oppdateringene dine, så blir det litt lettere for meg å finne deg igjen på listen
Oi! Hva er grunnen til at du skal settes igang i dag? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her.... Lykke til, i alle fall!Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars
Har skrevet om det på skjult, men har fått påvist icp. Så nå fikk jeg ikke gå lengere tusen takk !Oi! Hva er grunnen til at du skal settes igang i dag? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her.... Lykke til, i alle fall!
Ahaaaa... Sorry, den tråden har jeg nok ikke lest. Skal bli godt å få ut babyen, da! Håper alt går som smurtHar skrevet om det på skjult, men har fått påvist icp. Så nå fikk jeg ikke gå lengere tusen takk !
Æææ.. er så spent på dine vegne!!!Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars
Ååh det er så spennende!! ♥Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars
Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars
Spennende! Det er jo ikke lenge tilmen hadde visst 2cm åpning i dag, ble strippet og blir igangsatt på fredag 10 mars