Medusa_83
Forumet er livet
Da er du også med! Godt å være inne i marsVenter ei jente 31.marsendelig er vi inne i riktig månedskal føde på Kalnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du også med! Godt å være inne i marsVenter ei jente 31.marsendelig er vi inne i riktig månedskal føde på Kalnes
oi sorryHei! Tenkte bare å minne deg på å skrive termindato på oppdateringene dine, så blir det litt lettere for meg å finne deg igjen på listen![]()
Oi! Hva er grunnen til at du skal settes igang i dag? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her....Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars
Har skrevet om det på skjult, men har fått påvist icp. Så nå fikk jeg ikke gå lengereOi! Hva er grunnen til at du skal settes igang i dag? Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her....Lykke til, i alle fall!
15. mars
19. marsAhaaaa... Sorry, den tråden har jeg nok ikke lest. Skal bli godt å få ut babyen, da! Håper alt går som smurtHar skrevet om det på skjult, men har fått påvist icp. Så nå fikk jeg ikke gå lengeretusen takk !
Æææ.. er så spent på dine vegne!!!Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld![]()
Termin 21.mars
men hadde visst 2cm åpning i dag, ble strippet og blir igangsatt på fredag Ååh det er så spennende!!Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld![]()
Termin 21.mars
Lagt inn på ahus, starter ikke fødsel av seg selv blir jeg satt igang i kveld
Termin 21.mars

Spennende! Det er jo ikke lenge tilmen hadde visst 2cm åpning i dag, ble strippet og blir igangsatt på fredag
10 mars