Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du vært og sjekket om de gjør noe nytte for seg? Håper du kommer skikkelig igang snart da!Termin 2 mars, venter jente skal føde på ahus. Gått 1 uke med svake rier, så begynner å bli rimelig lei!!
Supert, nei ikke sjekket, skal til jordmor på onsdag,men håper jo det skjer noe mer før det, gikk sånn 5 netter med storesøster også..hadde lissom håpa jeg slapp det denne gangen..Har du vært og sjekket om de gjør noe nytte for seg? Håper du kommer skikkelig igang snart da!
Satte deg med på listen
Håper jo at SnartMorTilTo har fått ut sin innen midnatt, da... Vi får vel en oppdatering etter hvertEr det blitt noen skuddårsbabyer tro?
Ble jo noen under fullmåne, så sikkert noen på denne spesielle dagen også!
Off, det høres utrolig slitsomt ut! Håper du ikke kommer deg helt til onsdagSupert, nei ikke sjekket, skal til jordmor på onsdag,men håper jo det skjer noe mer før det, gikk sånn 5 netter med storesøster også..hadde lissom håpa jeg slapp det denne gangen..
Så godt å vite! Skal du på videre kontroller fremover også?21.mars
vært på vekstkontroll i dag og lille har det bra
ja blir endel. Har svangerskapsdiabetes så må innom ekstra for det også, jeg skal tilbake på onsdagSå godt å vite! Skal du på videre kontroller fremover også?
/
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart!
Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset
Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3
/
Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset
Oiii wow, snakk om travel frøken!! ♥ Gratulerer så mye med prinsessen! ♥ ♥ ♥/[emoji813]pink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! [emoji14]
Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min [emoji14] så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset
Å, gratulerer! Skal si hun fikk opp farten når hun først bestemte seg Helt fantastisk herlig Kos dere masse!/
Ja, da blir det vel litt kontroller fremover. Godt dere ligger så fint an nå da21.mars
vært på vekstkontroll i dag og lille har det bra
Da har jeg oppdatert deg i dagens oppropstråd31 mars