~~~~~~OPPROP SKUDDÅRSDAGEN~~~~~~~

1 april:greet025
 
Termin 2 mars, venter jente skal føde på ahus. Gått 1 uke med svake rier, så begynner å bli rimelig lei!!
 
Termin 2 mars, venter jente skal føde på ahus. Gått 1 uke med svake rier, så begynner å bli rimelig lei!!
Har du vært og sjekket om de gjør noe nytte for seg? Håper du kommer skikkelig igang snart da!

Satte deg med :excited001 på listen :)
 
Er det blitt noen skuddårsbabyer tro? :happy:
Ble jo noen under fullmåne, så sikkert noen på denne spesielle dagen også!
 
Har du vært og sjekket om de gjør noe nytte for seg? Håper du kommer skikkelig igang snart da!

Satte deg med :excited001 på listen :)
Supert, nei ikke sjekket, skal til jordmor på onsdag,men håper jo det skjer noe mer før det, gikk sånn 5 netter med storesøster også..hadde lissom håpa jeg slapp det denne gangen..
 
Er det blitt noen skuddårsbabyer tro? :happy:
Ble jo noen under fullmåne, så sikkert noen på denne spesielle dagen også!
Håper jo at SnartMorTilTo har fått ut sin innen midnatt, da... Vi får vel en oppdatering etter hvert :)
 
Supert, nei ikke sjekket, skal til jordmor på onsdag,men håper jo det skjer noe mer før det, gikk sånn 5 netter med storesøster også..hadde lissom håpa jeg slapp det denne gangen..
Off, det høres utrolig slitsomt ut! Håper du ikke kommer deg helt til onsdag ;)
 
:greet025 31 mars
 
/:Heartpink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! :) :p

Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min :p så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset :)

Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3
 
/:Heartpink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! :) :p

Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min :p så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset :)

Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3

Gratulerer :Heartred
 
/:Heartpink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! :) :p

Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min :p så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset :)

Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3

Gratulerer så mye! Spesiell dag til en spesiell jente :-D skjønte at når det først løsnet for deg kom det til å gå fort! Igjen, gratulerer så mye :)
 
/[emoji813]pink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! :) [emoji14]

Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min [emoji14] så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset :)

Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3
Oiii wow, snakk om travel frøken!! ♥ Gratulerer så mye med prinsessen! ♥ ♥ ♥ :D
 
/:Heartpink
Yes!! Da ble det endelig fødsel, og det ble skuddårsbaby såklart! :) :p

Det var flaks jeg allerede var på sykehuset, for da riene virkelig satte igang og tok effektive tak, gikk jeg fra å ha 5cm til full åpning og baby på brystet på bare 25 min :p så, nei, jeg rakk ikke å få den epiduralen jeg hadde forberedt meg på, men heldigvis hadde de fortsatt lystgass på dette sykehuset :)

Verdens skjønneste lille frøken såklart! 46cm liten, 3500g og 34 rundt hodet <3
Å, gratulerer! :) Skal si hun fikk opp farten når hun først bestemte seg :) Helt fantastisk herlig :) Kos dere masse!
 
Back
Topp