Opprop søndag 7.9.

Jeg er her!:) 39+ 3 i dag"!
 
37+6 i dag, ingen tegn på fødsel, har 2-3 cm åpning, men er ikke helt moden enda. Har masse kraftige kynnere hele tiden, blir snart gal. Håper de gjør noe nytte for seg snart ihvertfall.
 
Hei hei, sjeldent på bv siste månedene, men tok turen innom nå:) er 38+5 i dag og har murringer og nedpress, men har hatt mye modningstegn siste ukene, så føles ikke ut som jeg skal føde med det første, men trur jeg er i fornektelse, kan ikke forstå at jeg snart skal bli mamma, men gleder meg utrolig mye!!!!:) håper på å gå overtid for da får samboer være hjemme i 6 uker og ikke bare 2 uker etter fødsel, (han jobber offshore) men han kommer ut når han vill:) vi får vente å se:)
 
Termin i dag, men foreløpig bare nedpress og kynnere, sover ekstremt dårlig, bekkenløsning og migrene for fullt.
Hadde håpet det hadde skjedd noe snart, for er drittlei!
Ny kontroll hos lege til tirsdag, hvis ingenting skjer innen det..
 
Her er jeg, 3 dager på overtid. Null energi, slapp og utålmodig.
Hadde første overtidskontroll i går, og ble sendt rett på sykehuset pga. høyt blodtrykk og fare for svangerskapsforgiftning. Ble heldigvis sendt hjem igjen, for prøvene stabiliserte seg i løpet av dagen.

Men bønna må mer enn gjerne finne veien ut snart, jeg klarer ikke å vente mer!
 
Jeg er her! 19 dager til ul- termin, 12 dager til mensterminen. Jeg er konstant trøtt og sliten, men sover elendig på natten likevel. Har så mye vann i kroppen, så jeg blir sliten av nada. Jeg er dog ikke utålmodig etter å treffe snuppa mi- tror hun har det ganske greit- og jeg føler meg ikke helt klar enda. Mulig fordi jeg er sliten...hehe...
 
Termin i dag 8.9, og fortsatt tjukkas:p ikke de voldsomme tegnene på at det endrer Seg med det første heller..
 
Oi! Spennende :p
Har du vært på sjekk? Var det vannet som gikk?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
I natt kom det bare litt, men fikk ganske fort rier. Nå kom resten av vannet, og det var ingen tvil for å si det sånn:) nå venter vi bare på at riene skal komme litt mer hyppig så vi kan reise på sykehuset:) det blir baby her i dag:)
 
Noen som vet om de stripper når man er umoden? Og hva er moden??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Stripping er vel når de prøver å løsne litt mellom livmor og fostersekken, samt tøyer litt for å irritere og kanskje provosere fram rier? Sånn at for å kunne bli strippet må man ha litt åpning allerede, og da er man jo ganske moden vil jeg si :p
Sånn jeg har skjønt det hvertfall -aldri opplevd dette selv ;)
 
Lykke til i dag! Håper du har baby i armene før kvelden :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp