Opprop søndag 7.9.

Nanna

Betatt av forumet
Hei.
Skal vi prøve oss på et sånn opprop?

Nanna:
Jeg er fortsatt gravid, gitt. 38+5. De to andre er født akkurat rundt nå. Har masse kynnere/smårier, men helt uregelmessig. Hatt det i flere uker. Ved siste us på føden forrige helg var det 1 cm åpning og 2-3 cm sjededel, dvs umodent for en 3. gangsfødende...
 
Er her ennå ja ;) 38+5 iflg BV :) Skal handle siste rest til baby idag og gjøre klart. Neste og siste JM kontroll dagen før termin!
 
Jeg er her :)
Ikke noe tegn til fødsel her nå og jeg synes det er helt greit dersom mannen er bortreist.
Alt er klart til snuppa og vi gleder off utrolig mye til å få hun i armene. Samtidig vet jeg ikke om det blir noe flere barn på oss og det gjør at jeg er redd for å savne graviditeten. Selv om jeg er drit lei alle vondtene og plagene da er det jo noe så magisk og fantastisk med å ha en liten baby som beveger seg og vokser i magen.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Eg er fortsatt her. 11 dager til termin. Dårlig i formen. ..
 
Jeg er her enda like gravid. Blir satt i gang i morgen :)

-termin 28 Aug-
 
Her er det ikke noe tegn, men har ikke termin før 29!
Aldri hatt noe tegn med de to andre, da jeg har blitt igangsatt! Så dette blir spennende :D
 
Er her jeg, hatt kraftige kynnere og mensmurring di 2 siste dagene, men føler det har roet seg litt nå.. Har ikke termin før 30 da :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg er her enda, er 41 uker i dag og 4 dag på overtid..
I følge babyverden har jeg et barn på 4 dager :p
 
Fortsatt gravid her. Har 1,5 cm åpning, men fortsatt noe mormunn. Mini er godt festet langt nede i bekkenet mitt. I dag er det to uker til termin, og kvinnene i familien min har ofte født rundt denne tiden. Jeg er ihvertfall veldig klar. Har mye kynnere, og etter siste modningsakupunktur har jeg fått smerter i bekkenet igjen. Trodde jeg var kvitt det nå.
 
Noen som vet om de stripper når man er umoden? Og hva er moden??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tror ikke de stripper, hvis du er umoden.
Når jeg var på overtidskontroll i går sjekket de åpning og mormunn, men kan ikke si de strippet/tøyde noe spesielt.
 
Er også fortsatt meget gravid! ;) 39+4 idag, og rimelig klar!! Masse maserier og murringer, og magen har falt langt ned. Håper virkelig snart det skjer! :)
 
Er det ikke lørdag idag? Ble litt stressa nå, hehe :)

Her er det 12 dager til UL termin, og 9 dager til EL-termin.

Har trodd det har vært noe på gang flere ganger de siste dagene, men neida.
Det dabber av hver gang!
Går ikke til JM, så får ikke sjekket om jeg er moden og sånt.
Neste svangerskapskontroll er den 17, 2 dager før, jeg HÅPER jeg slipper å bruke den!! ;)
Førstemann kom 6 dager over (men hadde ikke peil på syklus den gang, vare bare 19, så terminen stemte nok ikke helt). Snuppa kom 1 dag før.

Så her ventes det i spenning.
Håper jeg slipper overtid, og ihvertfall ikke føder den 22. Da har nemlig storesøster bursdag!


Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤
 
E her... magen e sunke en del å mye kynnera om dagen.. men ellers sgilt å rolig! Trur ikkje baby kommer m d første...
 
Er her enda eg og! 38 uker i mårra :O har født uke 38+5, 38 å 36 før.. har 3cm åpning å 1/2 cm igjenn på mormunnen :) håper på action snart!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Er her jeg og.. Er 8 dager på overtid i dag, og skal på kontroll på ahus til mandag. Håper virkelig noe blir gjort, for nå er jeg lei!
 
Er her jeg også. 38 + 4 i dag. Magen har sunket godt ned, prinsessa er festet og jeg kjenner en del nedpress, men ingen tegn til fødsel enda...
 
Er her å er gravid enda

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er her! Termin 28.sept.. Mye kynnere, hodet var nesten festa.. Presser nedover. Slitsomt! Men ingen tegn til fødsel ennå da nei.. Ok å vente noen uker til.. :)
 
Back
Topp