ja, det må vi nesten få gjort noe medMen, ehhhh... Dere... Nå leder jo guttene veldig her. Skal det ikke komme noen jentebabyer snart???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, det må vi nesten få gjort noe medMen, ehhhh... Dere... Nå leder jo guttene veldig her. Skal det ikke komme noen jentebabyer snart???
Gratulerer så mye7. mars
Endelig Lillebror ble født i dag kl.04:31. Riene tok seg opp i går kveld fra kl.22, dro på sykehuset og ble lagt på føderommet med fire cm åpning kl.00:45.
Kan jo i alle fall håpe at det utvikler seg til noe1 mars .., enda her...!
Mye masrier/kynnere i går kveld, men sovet veldig godt i natt ... Godt d da, men skulle heller gjort noe annet
Mye masrier/kynnere i dag å... Meeeen jeg har nå mine tvil, bare lurerier
Ja lov å håpe... Er bare å vente å se ... Selv hvor leeeei man er av å veeeeenteKan jo i alle fall håpe at det utvikler seg til noe
Her også, tetta seg helt5. Mars- ingen overtid her enda heller, men er veldig lei jeg og 39+ 4. Fått nye vondter og, vondt i fingrene og en del vann. Har hørt at løs mage kan være et modningstegn....i så fall er jeg langt unna som plutselig har fått forstoppelse.. ..
Her også, tetta seg helt