///////OPPROP ONSDAG 24. FEBRUAR\\\\\\\

:greet025 31 mars

Dårlig natt på meg, brygger vist på noe :( tett i kålen!
 
Du hadde jo 3 cm åpning sant? Da skjer det gjerne noe ordentlig nå da? :D krysser fingrene!
Jupp :) så jeg Håper virkelig det! For nå merker jeg at jeg er sliten av disse falske riene eller hva det nå skal kalles... Gått sånn over en uke nå med rier av og på hele tiden -.- så nå venter jeg bare på at de skal bli regelmessige så jeg kan farte avgårde :D
 
Jupp :) så jeg Håper virkelig det! For nå merker jeg at jeg er sliten av disse falske riene eller hva det nå skal kalles... Gått sånn over en uke nå med rier av og på hele tiden -.- så nå venter jeg bare på at de skal bli regelmessige så jeg kan farte avgårde :D
Hvis ikke det tar seg opp må de jo kunne gi deg noe sånn at du får sove i det minste. Må jo ha litt krefter igjen til fødselen...
Masse lykke til :D
 
Masse lykke til :)
Lykke til! Akkupunktøren min sa de kan sette varme på lilletåa for å snu ungen riktig vei :happy: utrolig hva de kan få til med noen nåler!
Takk! Det gikk fint, det :) Lå selvsagt i seteleie mens jeg var der inne, og gjør jo det ca 99 % av tiden, men fikk i alle fall snakket med dem, og holder fast ved planen som allerede er lagt :)

Og de akupunkturgreiene (og moxasigarer) har jeg prøvd uten at det fungerte på meg, Ingen ting skal være uprøvd!
 
2.mars
Rier har tatt seg opp i styrke siden i natt faktisk, men ikke i kontinuitet... Fortsatt uregelmessige, men definitivt sterkere :O Så her går jeg tripper fortsatt :p
Oooooo... Håper de er mer effektive når de er sterkere, da!
 
Back
Topp