///////OPPROP ONSDAG 2. MARS\\\\\\\

Etter en lang dag/natt med rier og åpning på 2cm stoppet det plutselig opp, så får jeg dra hjem igjen og vente på at det tar seg opp ellers blir jeg satt i gang på fredag :) fikk gratis hotell og frokost av sykehuset så det var ikke så alt for ille :D

10 mars
Ja, ja... Sånt skjer iblant. Men da ser du enden på det, i alle fall? Får jo bare se om ting setter igang av seg selv igjen, ellers er det jo ikke mange timene til fredag :) Virker som du har motet oppe også :D
 
:greet025 skjønner godt du er lei nå medusa! Ikke termin før 23 her, men holder på å gå på veggen... gikk 4 dager over sist, å håper virkelig å slippe det denne gangen... hun kan godt komme I natt :p

Men du får vel snart dato du vil bli satt I gang hvis ikke ting skjer naturlig? Jeg fikk dato på overtidskontroll sist, og to timer senere startet riene ;-)
Off, ja! Overtid er kjipe greier :( Har også fryktelig lite lyst på et KS, som ligger og lurer om ikke ting skjer av seg selv. Baby ligger i sete, og kan ikke veie over 4000g om h*n skal fødes den vanlige veien...
 
Er her jeg og. Jeg får heller ikke opp smilene, så famler rundt uten..
Ikke så farlig med de smileyene, egentlig, bare jeg vet hvilken status du skal ha :) Om du vil se hvordan det ser ut, må du sikkert inn på nettleser, ikke fra app, men det er altså ikke nødvendig for min del at du svarer med smiley.
 
:greet025 Termin 8 mars. Kjenner jg er lei og. Oss jordmor hadde jeg 2 cm åpening.men man kan jo gå lenge med det.medusa håper din kommer idag.
Ser dårlig ut, gitt! Men egentlig veldig greit at jeg har litt bursdagsforberedelser å gjøre til i morgen, så det er litt annet å tenke på ;)

Håper de 2 cm er i utvikling, og at du ikke blir gående med dem lenge :)
 
Hadde det ikke vært for at det går mer og mer mot at jeg må ta KS (babyen ligger i sete), tror jeg jeg hadde taklet dette på en litt annen måte... Men iom at jeg har det hengende over meg, at om det ikke starter av seg selv innen babyen veier 4kg (eller h*n skulle finne på å snu seg), blir det KS, stresser jeg nok litt ekstra :(

Ååå, hadde ikke fått med meg at skatten ligger i seteleie....men har lest at så lenge de ikke blir FOR store, så er det mange som har gode erfaringer med fødsler i sete. Håper det vil stemme for deg og om h:Heartredn ikke snur seg pluuutselig. Kjedelig med KS hvis man ikke ønsker det. Heldigvis er jo legene så flinke i dag at snittene pleier være fine. Moren min fikk loddrett snitt da hun fikk meg. Utrolig skjemmende og tror det grodde dårligere og.

Det blir bra til slutt.

Snaaaart får du se skatten din. ( håper det blir fin bursdag på 5 åringen din i morgen likevel)

:love7
 
Ååå, hadde ikke fått med meg at skatten ligger i seteleie....men har lest at så lenge de ikke blir FOR store, så er det mange som har gode erfaringer med fødsler i sete. Håper det vil stemme for deg og om h:Heartredn ikke snur seg pluuutselig. Kjedelig med KS hvis man ikke ønsker det. Heldigvis er jo legene så flinke i dag at snittene pleier være fine. Moren min fikk loddrett snitt da hun fikk meg. Utrolig skjemmende og tror det grodde dårligere og.

Det blir bra til slutt.

Snaaaart får du se skatten din. ( håper det blir fin bursdag på 5 åringen din i morgen likevel)

:love7
Ja, jeg er ikke så veldig redd for setefødsel, kjenner jeg. Men KS... :confused: Hadde det med nr 2, og det gikk ikke så bra. Mistet 2,5L blod, operasjonen tok 2,5 timer (mot vanligvis 30 min), spinalen gikk ut (voooooondt!), og jeg ble liggende med drén i bukhulen og en ballong i livmoren i et døgn etterpå. Arret ble stygt, og jeg fikk ikke se gutten før etter 7 timer. Ikke at jeg tror at det kommer til å bli på samme måte igjen, men du vet...

Dessuten er den følelsen av å aktivt å ha født selv noe helt annet enn at noen plukker ut babyen din fra magen mens du bare ligger der... Føler at jeg blir litt snytt for en opplevelse, på en måte. Men for all del! Det ER jo fantastisk å få en baby uansett :D

Og bursdagen i morgen blir nok uansett bra for han som har den :) Gleder seg som aldri før :D
 
Vanlig "jeg er her ikon;)" hvordan lager jeg det med enkelttegn?
Aner ikke. Du trenger bare å skrive at du er her og at ingen ting er på gang + termindato, så fikser jeg det ;) Du er forresten oppdatert med ikon i hovedinnlegget nå :)
 
Ja, jeg er ikke så veldig redd for setefødsel, kjenner jeg. Men KS... :confused: Hadde det med nr 2, og det gikk ikke så bra. Mistet 2,5L blod, operasjonen tok 2,5 timer (mot vanligvis 30 min), spinalen gikk ut (voooooondt!), og jeg ble liggende med drén i bukhulen og en ballong i livmoren i et døgn etterpå. Arret ble stygt, og jeg fikk ikke se gutten før etter 7 timer. Ikke at jeg tror at det kommer til å bli på samme måte igjen, men du vet...

Dessuten er den følelsen av å aktivt å ha født selv noe helt annet enn at noen plukker ut babyen din fra magen mens du bare ligger der... Føler at jeg blir litt snytt for en opplevelse, på en måte. Men for all del! Det ER jo fantastisk å få en baby uansett :D

Og bursdagen i morgen blir nok uansett bra for han som har den :) Gleder seg som aldri før :D

Å herrejanson!!! Det var jo KS fra helvete du hadde!!!!

Trekker tilbake ALT jeg sa!! Der ser du, hvor naivt intetanende man kan være før man uttaler seg!

Ja, sender alle gode ønsker :smiley-angelic001 om at du slipper KS for DET kan jeg godt skjønne du slettes ikke vil ha!!!

Jeg har jo ikke født før, men tenker også på at det eneste jeg ikke ønsker meg er KS! Ellers vet jeg jo at man ikke kan prøve å planlegge fødselen en gang......
 
:greet025 31 mars :p
 
1 april:greet025
 
Å herrejanson!!! Det var jo KS fra helvete du hadde!!!!

Trekker tilbake ALT jeg sa!! Der ser du, hvor naivt intetanende man kan være før man uttaler seg!

Ja, sender alle gode ønsker :smiley-angelic001 om at du slipper KS for DET kan jeg godt skjønne du slettes ikke vil ha!!!

Jeg har jo ikke født før, men tenker også på at det eneste jeg ikke ønsker meg er KS! Ellers vet jeg jo at man ikke kan prøve å planlegge fødselen en gang......
Ja, det er ikke helt sånn det pleier å være, nei, så regner ikke med at jeg får prøve akkurat det der to ganger heller ;) Og håper ingen andre her inne får noe lignende heller :)

Godt man ikke vet hvordan ting blir på forhånd, tenker jeg :) Man får bare ta ting sånn som de kommer og prøve å takle det der og da.
 
Back
Topp