Opprop.no Nrklisens

x1xTixxxy

Gift med forumet
Jeg blir så provosert over at jeg blir tvunget til å betale på noe jeg overhodet ikke bruker eller vil ha! er det flere som deler min mening så bruk ett lite minutt og signer >HER<

Ja den signerer jeg glatt!! HATER lisensen! [:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Molsy

Kan jeg signere selv om jeg ikke betaler lisens?

ORIGINAL: lindaen

JAAA!! Død over NRK![:@][:'(]

[:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: MarcElia

Kan jeg signere selv om jeg ikke betaler lisens?

såklart! [:)]

signerer.

sorry, så bryr jeg meg lite...jeg ser litt på NRK, fredagskvelden er jo kjekk da......så hvorfor ikke betale......er i grunnen ikke så mye og de pengen en hadde spart hadde gått ned i dragsuget på noe annet...tror ikke jeg hadde brukt de til noe vetugt alikevell...men for all del dere som ikke vil betale, forstår dere og........

men jeg kan jo skrive under for å støtte dere som ikke vil betale

da var det gjort[:)]

ORIGINAL: ~katriisa~

ORIGINAL: Tixxxy

Jeg blir så provosert over at jeg blir tvunget til å betale på noe jeg overhodet ikke bruker eller vil ha! er det flere som deler min mening så bruk ett lite minutt og signer >HER<

Du betaler jo ikke lisens for å se NRK, du betaler en avgift for å ha TV generelt, ikke for å ha NRK.

NRK har faktisk mye gode programmer, har jeg oppdaget etter at vi kvittet oss med kabelTV og ikke har parabol heller.

ORIGINAL: Mz Roma

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Tixxxy

Du betaler jo ikke lisens for å se NRK, du betaler en avgift for å ha TV generelt, ikke for å ha NRK.

NRK har faktisk mye gode programmer, har jeg oppdaget etter at vi kvittet oss med kabelTV og ikke har parabol heller.

Kanskje det, men syns det er uhørt å betale 2000kr i året bare for å ha tv. Enda en av statens tvangsskatter. Og jo, mye av lisensen går til for at nrk skal lage/kjøpe programmer. De får begynne å kode sendingene sine som mange andre kanaler gjør. Så kan de som vil ha nrk betale, vi som ikke vil ha får sort skjerm.

Det kan jeg være enig i, men samtidig, man må ikke blande kortene. Den som laget oppropet, burde ha satt seg såpass inn i saken at h*n visste at man ikke betaler det for å ha NRK.

ORIGINAL: sakri

Done. [:)]

[:D]

ORIGINAL: *Sanders mamma*

Ja har signert !!!
Den irriterer vettet av meg [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Back
Topp