linitus Betatt av forumet 26 Jun 2006 #1 De som har født: Gira Tamyia LilleoMy Katrine35+Chris24 På føden:Lisbeth83marihøne77 Vi som enda ikke har født:BærtaSusidusiMaritmedbabyimagen[:D]snartmamma82[:D]Haldis[:D]Linda83[:D]~kathrine~[:D]Sommerbabygravid82Alicia[:D]Maiki
De som har født: Gira Tamyia LilleoMy Katrine35+Chris24 På føden:Lisbeth83marihøne77 Vi som enda ikke har født:BærtaSusidusiMaritmedbabyimagen[:D]snartmamma82[:D]Haldis[:D]Linda83[:D]~kathrine~[:D]Sommerbabygravid82Alicia[:D]Maiki
(snart)mamma82 Flørter med forumet 26 Jun 2006 #3 [:)] Her er jeg! Er jeg den eneste som ikke har født enda tro?
linitus Betatt av forumet 26 Jun 2006 #4 eida du er ikke alene om å ikke ha føda enda...er nok flere som venter utålmodig her =)
MaritMedBabyIMagen Andre møte med forumet 27 Jun 2006 #9 Svarer litt seint jeg (får ikke sove -aargh!). Jeg er her fremdeles men siden vannet gikk i dag uten at riene er startet skal jeg gå max til onsdag før jeg blir satt igang. [:)]
Svarer litt seint jeg (får ikke sove -aargh!). Jeg er her fremdeles men siden vannet gikk i dag uten at riene er startet skal jeg gå max til onsdag før jeg blir satt igang. [:)]