MJ-Mamma Glad i forumet 19 Jun 2006 #23 ORIGINAL: nesco Ville bare ha litt trøst-alt bra nå. [:D] Søren å..gjennomskuet der også[:@]
pusi82 Gift med forumet 20 Jun 2006 #24 ingen hadde skremt meg, vi var bare på besøk så lenge at jeg hadde ikke sjans å komme innom når vi kom hjem så seint...måtte jo kose å sove litt hehe Men kommer sterkere tilbake idag vil jeg tro!
ingen hadde skremt meg, vi var bare på besøk så lenge at jeg hadde ikke sjans å komme innom når vi kom hjem så seint...måtte jo kose å sove litt hehe Men kommer sterkere tilbake idag vil jeg tro!
MJ-Mamma Glad i forumet 20 Jun 2006 #25 ORIGINAL: pusi82 ingen hadde skremt meg, vi var bare på besøk så lenge at jeg hadde ikke sjans å komme innom når vi kom hjem så seint...måtte jo kose å sove litt hehe Men kommer sterkere tilbake idag vil jeg tro! okei,det er bra[:D]
ORIGINAL: pusi82 ingen hadde skremt meg, vi var bare på besøk så lenge at jeg hadde ikke sjans å komme innom når vi kom hjem så seint...måtte jo kose å sove litt hehe Men kommer sterkere tilbake idag vil jeg tro! okei,det er bra[:D]