Opprop Mandag 19-06 (kveld)

MJ-Mamma

Glad i forumet
Bare for moro skyld for å se hvor mange av oss som faktisk er innom i løpet av en dag!

Marianne-Mamma  er på plass

Vi ser folk er innom på oppropet,men ikke registrerer seg,hadde vært fint hvis dere kunne gjort det for vi vil gjerne få novemberforumet til å fungere å vite at alle registrerte faktisk er innom en gang i blant,om ikke hver dag,iallefall en kveld i uka og det er ikke mye forlangt???
Derfor foreslår jeg opprop fra morgenen slik at det blir lettere å fullføre å få til en sammensveiset gjeng på novemberforumet også...
Alle de andre forumene er det jo masse fart og spenning på hver dag,men ikke her

jeg er her[:)] satt og spiste så det tok litt tid...[:D]

[:@] Sparker alle som ikke har meldt seg enda hardt i r.vva å ber dem skrive seg opp!!![:@]

er her.....

ORIGINAL: ^Elize^

ORIGINAL: Marianne-Mamma

[:@] Sparker alle som ikke har meldt seg enda hardt i r.vva å ber dem skrive seg opp!!![:@]

Kanskje ikke måten å gjøre det på... ???

hmm..prøve å være snill da???

Kan de som ikke har meldt seg på oppropet være så snille å gjøre det slik at vi vet hvem som er her og ikke?[:D]

den var bedre[:D]

ORIGINAL: wolfbaby

den var bedre[:D]

Takk skal du ha[:D]

Jeg spiste dem til kveldsmat!!!
seriøst et godt spørsmål!!!

noen få er her, men ikke så mange[:)]

Nesco er her

er du i sinna hjørnet i dag Marianne-mamma. Min unnskyldning til "læreren" er at jeg har vært i Danmark i hele dag... God nok unnskyldning eller??????????????

ORIGINAL: nesco

er du i sinna hjørnet i dag Marianne-mamma. Min unnskyldning til "læreren" er at jeg har vært i Danmark i hele dag... God nok unnskyldning eller??????????????

Godtatt!!![:D]

ORIGINAL: nesco

Godtatt!!!

Puh!! Det var godt! Ble litt nervøs nå jeg....... He he

vil også dytte litt[:)]

*dytt*dytt*

jeg dytter unna alle jeg og dytter kjempe hardt for å se hva som skjer da!!![:D]

Au!!! Jeg datt oiver ende når du dyttet så hardt! Må være snill

ORIGINAL: Ariana

såså, rolig nå Marianne-Mamma... du har skremt vekk pusi82 i dag, det får vell holde... du vil vell ikke skremme vekk alle andre også vell??? hehehe[:D]

Nå må jeg slutte nå da,vil ha alle her bare[:(]

er hær

ORIGINAL: hsj

er hær

Det er bra og velkommen skal du være[:D]

Back
Topp