Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to (sikkert flere også)Er her enda! Tjukk og lei!
Nermer seg veldig nå ☺
19. mars
Lille jenta vår kom i går kveld 8. mars. Fødselen gikk veldig fort og var derfor også utrolig intens, men alt er bra med oss begge nå. Hun er selvfølgelig verdens nydeligste <3
Håper det skjer noe for deg snart <3 Må være utrolig tungt å gå sånn41 uker i dag, 4 dager på overtid altså. Ingenting skjer her heller. Vil vel si at jeg ikke en gang ser noen modningstegn. Kynnere og litt nedpress har jeg jo kjent på lenge, så ikke noe ut over det.
Overtidstime på fredag.
41 uker i dag, 4 dager på overtid altså. Ingenting skjer her heller. Vil vel si at jeg ikke en gang ser noen modningstegn. Kynnere og litt nedpress har jeg jo kjent på lenge, så ikke noe ut over det.
Overtidstime på fredag.
Så bra at du blir godt fulgt opp da! Det er jo veldig betryggende26mars
Men var på vektkontroll i dag, lagt på seg lite så lege mandag, jordmor kontroll på onsdag og ny vekstkontroll på fredag....
Gratulerer med jenta di!! ♥ Hørtes ukult ut å måtte operere ut morkakaJeg har født,jente den 7 mars. Vannet gikk helt plutslig, alt gikk OK bortsett fra at morkaka ikke kom og den måtte opereres ut etterpå.
Gratulerer så mye ♡Jeg har født,jente den 7 mars. Vannet gikk helt plutslig, alt gikk OK bortsett fra at morkaka ikke kom og den måtte opereres ut etterpå.