~*~*~ OPPROP 9. MARS ~*~*~

:greet025 23 mars.
Skjer INGENTING! Ikke kynnere eller noe etter sex engang. .. jaja... hun kommer når hun kommer :p
 
:Heartpink 19. mars
Lille jenta vår kom i går kveld 8. mars. Fødselen gikk veldig fort og var derfor også utrolig intens, men alt er bra med oss begge nå. Hun er selvfølgelig verdens nydeligste <3

Wiiii, gratulerer så mye! Leser gjerne din fødselsrapport om du vil dele med oss da.
 
41 uker i dag, 4 dager på overtid altså. Ingenting skjer her heller. Vil vel si at jeg ikke en gang ser noen modningstegn. Kynnere og litt nedpress har jeg jo kjent på lenge, så ikke noe ut over det.

Overtidstime på fredag.
 
Jeg er her! 20. Mars
 
41 uker i dag, 4 dager på overtid altså. Ingenting skjer her heller. Vil vel si at jeg ikke en gang ser noen modningstegn. Kynnere og litt nedpress har jeg jo kjent på lenge, så ikke noe ut over det.

Overtidstime på fredag.
Håper det skjer noe for deg snart <3 Må være utrolig tungt å gå sånn :(
 
:greet025 26mars
Men var på vektkontroll i dag, lagt på seg lite så lege mandag, jordmor kontroll på onsdag og ny vekstkontroll på fredag....
 
Jeg er her:) Termin 23 mars.
 
Jeg har født,jente den 7 mars. Vannet gikk helt plutslig, alt gikk OK bortsett fra at morkaka ikke kom og den måtte opereres ut etterpå.
Gratulerer med jenta di!! ♥ :D Hørtes ukult ut å måtte operere ut morkaka :eek:
 
Jeg har født,jente den 7 mars. Vannet gikk helt plutslig, alt gikk OK bortsett fra at morkaka ikke kom og den måtte opereres ut etterpå.
Gratulerer så mye ♡
Håper alt går bra med deg nå ♡
 
Back
Topp