Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you sistah, 2 dager på overtid her. Har nesten mistet troen på at hun kommer i det hele tatt. Tålmodighet er en dyd som jeg mangler! Usikker på hvordan jeg skal holde ut de nærmeste dagene, selv om formen i og for seg er god.40+2 og termin i dag. Absolutt null symptomer på fødsel, ikke en eneste plage og er innstilt på 12 dager på overtid. Akkurat nå klarer jeg knapt å tro at baby noen gang kommer ut og jeg henger litt med hodet i dag siden det er termin og ingenting skjer.
40+2 og termin i dag. Absolutt null symptomer på fødsel, ikke en eneste plage og er innstilt på 12 dager på overtid. Akkurat nå klarer jeg knapt å tro at baby noen gang kommer ut og jeg henger litt med hodet i dag siden det er termin og ingenting skjer.
I feel you sistah, 2 dager på overtid her. Har nesten mistet troen på at hun kommer i det hele tatt. Tålmodighet er en dyd som jeg mangler! Usikker på hvordan jeg skal holde ut de nærmeste dagene, selv om formen i og for seg er god.
Ja, utrolig rart. Den sammenligninga med julaften var slettes ikke dum. Jaja, det er (dessverre) godt at vi er flere, vi får prøve å holde hverandres mot oppe i dagene som kommerDa har vi det rimelig likt! Det er jo egentlig rart at det skal føles så håpløst å holde ut maks 14 dager til, når vi har klart over 280 dager til nå. Synes egentlig "skuffelsen" er den kjipeste. Som jeg leste her et annet sted, det blir som å telle ned til julaften, men så kommer den ikke 24/12 som ventet likevel:-/
Ja, utrolig rart. Den sammenligninga med julaften var slettes ikke dum. Jaja, det er (dessverre) godt at vi er flere, vi får prøve å holde hverandres mot oppe i dagene som kommer![]()
Gratulere med en fin bursdagsdato til jenta di.Har født! 6/11 kom lillesøster med keisersnitt. Veldig fin opplevelse, nå er vi på barselsavdelingen og tar livet med ro! Venter på at denne melka skal komme igang..