Opprop 8.nov.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:DSkjer det noe gøy hos deg i dag da?:D

Og endelig var vår mnd. her: NOVEMBER!!!!!:talk017

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)
Har født:
25/10- Hesteviskeren. :dummy1:

1/11- LydiaRun:dummy1:

2/11-Malla mari :dummy1:

3/11 Frk.Vims:dummy1:

4/11 Fride:dummy1:
rusk-:dummy1:

5/11 Ms.T:dummy:
hunnykaos:dummy:

6/11 sjasmi:dummy1:
Rosahårdått:dummy:
Blu-Ray-:dummy1:
Ani82-:dummy1:

Attpåklattenognr3:dummy:
Guriks :dummy:
Novchica-:dummy1:
Twinkletwinkle:dummy1:

7/11 Murmel

29okt:
Stinemor: )- Overtidskontroll til torsdag:confused013

3nov:
Alvemammaen

6nov:
Lillemy1-2 dag på overtid :)

8nov:
Tessa90-Termin idag, ingen baby :( null tegn :)
Beckybecks-

9nov:
Totoro-40+2. Termin i morgen:)
Mariatrond-Menstermin i dag :)

10nov:
Gladys-40 uker idag.:)

11nov:
Rullepølsa-
Koink-
12nov:
Milla_84-

13nov:
Alita-

14nov:
Allimac86-
LillePersille2015 -39+4, ingen fødsel på gang :)
15nov:
Bergenbaby2015-
Lille Banana-

16nov:

macronelle-39+2:)

17nov:
Nora89- 39+1:)

18nov:

Spiritanimal-

19nov:

jahoo-:)
2sweet-

20nov:
Prikkeliten-
KjempeSpennende-38+5 :)
Dalsfrua-Menstermin i morgen og 12 dager til ul termin. :)
Mammaforførstegang<3-
21nov:
LSførstegangs-

22nov:
Christine92-38+3, og fortsatt gravid :) kontroll hos jordmor i morgen. :)

24nov:
CarinaKay-

25nov:
Tesa-37+6:)
Gg87-
Novemberlykke<3

26nov:
prippen-37+5:)
LykkeINovember- KS den 16.11
Undomiel-

27nov:
Venternr.2 - Blir satt i gang på tirsdag den 10/11 ☺️37+4 :)
Cate91-

28nov:
Milliun-

30nov:
amse90
Bkno1784672
1des:
Synnøve:)- :)

Symboler:
:happy093.-vannet har gått.
*- jm./lege.
:gen014-rier

Last edited:
40+2 ^-^ termin i morgen, her skjer det fint lite :) kanskje få bakt litt i dag?

Har født! 6/11 kom lillesøster med keisersnitt. Veldig fin opplevelse, nå er vi på barselsavdelingen og tar livet med ro! Venter på at denne melka skal komme igang..
Ikke mye som skjer annet enn på "privaten". Familiebursdag tar de meste av dagens krefter vil jeg tro. Litt sur på mannen som ligger i senga til minst halv ti hver dag mens jeg tar barna og styrer veldig. Men er vel kanskje ikke farsdag den rette dagen og kjefte på. :(

Menstermin i dag :)

40 uker idag.:) rolig og lite som tyder på fødsel veldig snart.:)

37+5. Tror magen har sunket i løpet av natten, kjennes ut som det er bedre plass opp mot ribbeina :) Håper det betyr at lillemor har festet seg! En del stikking i nedre del av magen i går kveld og litt dårlig mage, vet ikke om det har noen betydning..

39+2 trodde virkelig det var noe på gang inatt, våkna presist på samme klokkeslett som med førstemann av den kraftigste og vondeste kynneren hittil, men det forsatte ikke. Så her blir det lagt verandagulv idag :p

39+4, ingen fødsel på gang :) Men i hele går kveld hadde jeg sterke regelmessige kynnere, så hadde et lite håp om at de skulle ta seg opp - men den gang ei ;) Får bare smøre seg med tålmodighet!

Fortsatt her :p
Menstermin i morgen og 12 dager til ul termin.
Fortsetter med maserier og melkespreng :p
Gleder meg til onsdag for å sjekke om alle "riene" har gjort noen nytte ;)

39+4, ingen fødsel på gang :) Men i hele går kveld hadde jeg sterke regelmessige kynnere, så hadde et lite håp om at de skulle ta seg opp - men den gang ei ;) Får bare smøre seg med tålmodighet!
Akkurat som med meg!:) gav seg her også.:( men jeg kjenner at kynnerne har endret seg. Før klemte de mer oppover, nå knyter de til nede i underlivet og det må jo være bra.:)

Tre dager til termin, men forbereder meg på overtid. Ingen tegn på at noe skal skje. Skal i familiemiddag med både min far og farfar i dag, så har kjøpt romkake til dem.. Men må ærlig innrømme at den ble mest kjøpt fordi jeg fikk så utrolig lyst på romkake i går :D gleder meg!

Back
Topp