OPPROP 8 mai

Tingeling80

Blir kjent med forumet
Eg begynne like godt nå eg - er på vei i seng...men eg er her fremdeles [:)] ingen ting som tyder på fødsel i natt heller!!

Kjære jenta mi i magen - nå er du hjertelig velkommen ut i verden [:D]

er nok her ja[&:]

ER HER FORTSATT JEG OG...[;)]

Er her![:'(] Skal ha en 8 timers nynorsk eksamen i dag[:'(][:'(] gruer meg som bare det!! sitte på de dårlige stolene sååå lenge (pluss nynorsken ikke er så inne heller!...) Tror det blir veldig mange tissepauser på meg i dag ja!!

God morgen[:)] jeg er her

Tjo hei! Er her i dag også, må jo det når det er fin vær[;)]

Her er jeg
Skal til jordmor kl 12, så jeg håper at de bestemmer seg for å sette igang fødselen en av de nærmeste dagene. Er så innmari dårlig-kvalm og vondt i hode hele tiden[:'(]

Masse lykke til, Dråpe!!! Håper det går bra på eksamen[:D]

Er her enda jeg og.. [;)]

PUH, er her enda...7 dager over...Ingen pitte-små antydninger en gang! Skal til legen i dag kl 10.00. Håper at jeg kan bli sendt avgårde. (Tror ikke det, innerst inne, her har dem den praksisen med å vente de magiske 14 dagene,- altså enda en uke[>:][&:])
KOM UT JENTA MI.......

er her jeg også.. Får bruke ventetiden på å bli litt brun i det fine været[8D]

fortsatt her.....[8|]

Jeg er her oxo skal til jordmor om en halvtime, blir spennende å se hva hun sier...

ORIGINAL: Becca

Jeg er her oxo skal til jordmor om en halvtime, blir spennende å se hva hun sier...

lykke til hos jordmoren[:)] får håpe hun har go nyheter om at noe er på gang snart.

Jeg vil ut å trille i fineværet! Kjære lillegutt nå ønsker vi å møte deg! ....jepp jeg er også på plass.....

er her enda, venter og venter..[:)]

Back
Topp