Opprop 7.oktober =)

Her, 40+1 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er her med baby i magen, og lever i spenning :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Er her. 2 dager over termin. Vært med jordmor og snuppa har det som plommen i egget inne i magen. Fått overtidskontroll på sykehuset fredag 11 okt kl 09.00. Håper hun vil komme av seg selv før den tid!!!

Termin i dag. Og det skjer ikke en døyt. Sitter i "rugehjørnet" mitt i sofaen medcstrikkikga mi. Skal til jordmora i morgen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

her :)

ingen ting som er planlagt i dag, men vil gjerne det skal skje noee snart

38+2 og meeeget lei

Er her :) 38+2 i dag.

1 uke til termin i dag. Vært oss JM, alt bra, lillegutt har lagt seg enda lenger ned :) lå me det jeg tror er modningsrier i et par timer i natt. Sliten i dag, så nå skal jeg ligge på sofaen i en time :p

Vi er her enda, jeg og magen :P
Vært på kontroll hos legen i dag. Alt så greit ut. Litt økt blodtrykk siden sist, men innenfor normalen.
Etter anbefaling fra legen fikk jeg satt influensavaksinen. Ny time neste mandag, dagen etter termin - vi krysser fingrene for at jeg ikke trenger å stille opp på den. Kom ut, lillebror! :D

Her! Termin i dag! :D Nettopp vært på sykehuset hos lege og jordmor med ctg og ul. Alt fortsatt flott med baby :) Blir lagt inn på onsdag for igangsetting dersom det ikke skjer noe av seg selv før den tid! :)

Jeg og vesla er her vi... ingen tegn til at hun vil ut enda.... :/ 38+3 og møkk lei!!!
Vært å fått EU- godkjent bilen i dag og cafe besøk med ei venninne etterpå som venter en liten prins i januar =)

Sitter nå i sofaen med beina til værs mens mannen og Lisa snupp maler trappegangen og gangen oppe =)

Like gravid enda:D termin neste mandag.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er her, 40+1, termin i morgen.. Ingen tegn på fødsel dessverre, men ser det er så mye som skjer her inne, så er nok noen andre som har fått alt fødestøvet :P

Back
Topp