~*~*~ OPPROP 7. MARS ~*~*~

:greet025 8 mars. Begynner å bli lei no. I går trodde jeg noe va på gang. Men nei fortsatt bare 2 cm åpning og avflatet mormunn. Noen grusome smerter som aldri ble store nok. 3 på 20 min men nei her er jeg enda
 
når va din termin ? Jeg skal på onsdag. Men ser ikke for meg 2 uker på overtid
Hadd termin 1.mars :) Dæm praktisere overtidskontroll 1 uke etter termin her. Å fredag 11. mars e eg garantert å bli satt i gang, for lenger får vi ikke gå over. Men håpe å bli satt i gang i morra :)
 
når va din termin ? Jeg skal på onsdag. Men ser ikke for meg 2 uker på overtid
Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
 
Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
stord synest det va rart. Men kan vere fordi jeg har kjent en del mindre liv og sån. Hvor skal du føde?
 
Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
Glem forrige melding forresten :p Trodde først du hadde termin 1. mars, men det var jo 8., så da virker 17. mars mer fornuftig! :)
 
Fortsatt her, termin om 11 dager :)
 
stord synest det va rart. Men kan vere fordi jeg har kjent en del mindre liv og sån. Hvor skal du føde?
Jeg skal på KK. Da skjønner jeg, var hos jm i dag og ble da satt opp til time 17. Var så sikker på at jeg skulle føde i morgen. Det hadde vært gøy på kvinnedagen, spesiellt siden jeg er alene med lille frøkna mi. Det kan jo fortsatt skje, men jeg tviler ettersom timene går ..
 
Jeg skal på KK. Da skjønner jeg, var hos jm i dag og ble da satt opp til time 17. Var så sikker på at jeg skulle føde i morgen. Det hadde vært gøy på kvinnedagen, spesiellt siden jeg er alene med lille frøkna mi. Det kan jo fortsatt skje, men jeg tviler ettersom timene går ..
ja. En fin dag og føde på. Men er jo lov til å håpe enda☺kan jo komme putselig.tvi tvi
 
Back
Topp