Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ska på overtidskontroll i morra, så satse på d jort nå fer å få d i gangHåper virkelig ting begynner å skje snart! <3
når va din termin ? Jeg skal på onsdag. Men ser ikke for meg 2 uker på overtidSka på overtidskontroll i morra, så satse på d jort nå fer å få d i gang
Hadd termin 1.mars Dæm praktisere overtidskontroll 1 uke etter termin her. Å fredag 11. mars e eg garantert å bli satt i gang, for lenger får vi ikke gå over. Men håpe å bli satt i gang i morranår va din termin ? Jeg skal på onsdag. Men ser ikke for meg 2 uker på overtid
Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?når va din termin ? Jeg skal på onsdag. Men ser ikke for meg 2 uker på overtid
stord synest det va rart. Men kan vere fordi jeg har kjent en del mindre liv og sån. Hvor skal du føde?Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
Er ikke 11 dager maxgrensen for overtid før de setter igang?Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
Glem forrige melding forresten Trodde først du hadde termin 1. mars, men det var jo 8., så da virker 17. mars mer fornuftig!Skal du på overtidskontroll allerede i morgen? Jeg skal ikke før 17. Har termin samme dag som deg. Hmm. Hvor skal du føde?
off. Håper uansett det kjer noe no snart.Glem forrige melding forresten Trodde først du hadde termin 1. mars, men det var jo 8., så da virker 17. mars mer fornuftig!
Det håper jeg og det gjør!off. Håper uansett det kjer noe no snart.
Jeg skal på KK. Da skjønner jeg, var hos jm i dag og ble da satt opp til time 17. Var så sikker på at jeg skulle føde i morgen. Det hadde vært gøy på kvinnedagen, spesiellt siden jeg er alene med lille frøkna mi. Det kan jo fortsatt skje, men jeg tviler ettersom timene går ..stord synest det va rart. Men kan vere fordi jeg har kjent en del mindre liv og sån. Hvor skal du føde?
ja. En fin dag og føde på. Men er jo lov til å håpe enda☺kan jo komme putselig.tvi tviJeg skal på KK. Da skjønner jeg, var hos jm i dag og ble da satt opp til time 17. Var så sikker på at jeg skulle føde i morgen. Det hadde vært gøy på kvinnedagen, spesiellt siden jeg er alene med lille frøkna mi. Det kan jo fortsatt skje, men jeg tviler ettersom timene går ..
Takk trenger nok ett tvi tvi eller mange.ja. En fin dag og føde på. Men er jo lov til å håpe enda☺kan jo komme putselig.tvi tvi