OPPROP 7.mai

Er her fremdeles jeg og... men no synes eg han snart skal komme... Alle som eg treffer er like overrasket over at han ikke er kommet ut enda.. De har sagt siden påsken at det som om det ikke var lenge igjen.. Men men her er det kun småen som styrer det selv.. Men HÅPER det ikke blir altfor lenge til..[:)]

Åjada, er her enda jeg også SUKK!! 6 dager over terminen[:o] Godt å se at det er flere som går over her,- føles som om det bare er meg! Tenk at man nå går og ønsker seg de smertene som venter....utrolig, men sant for min del[8|]

Er her jeg også. Litt greit for da får jeg nyte det fine været også skal jeg grille snart

er her[:'(][&:]

still going "strong"...begynner å blit litt utålmodig, men skal vel ikke klage siden jeg har en stund til termin..

still going strong her og[:D]
men med dette været blir d ikkje så masse "venting". var verre å gå å subbe inne og glo ut på regn regn og atter regn...[:@] da sprang eg opp trappa og hoppet tau osv for å prøve å sette  igang ting. va grusomt å berre veeeeente...
nå nyter eg sola som endelig er komt. og tenk at eg sku bli "brun og fin" før eg fere på føden. sotte ute i bikini idag[:)]  
nyt late dager i solen jenter! blir ikkje like lett etterpå:)  
...eg er veldig versjuk da[:D] 

er her enda jeg også..har gått med falske rier i seks uker nå så er kjempe lei og gåen i rygg og nå er jeg i tilegg blitt mega forkjølket så jeg har ikke krefter igjen....hadde håpet at noe skulle skje før termin men den agn ei..kan selvfølgelig fortsatt skje noe før men jeg har gitt opp håpet.
har fortsatt 11 dager igjen og håper de går fort for jeg går sikkert over tiden..hehe

Hei[:)] Er her jeg,men murringer har begynt-så vi får se om jeg kan ha flaks! Gikk tur i tre timer i dag også he he.

Back
Topp