Opprop 6.oktober =)

I sofan i dag også. 14 dager igjen til termin men alt blir avgjort i morgen på UL. Spennende

Er her jeg - uke 41 i dag.. Nå vil jeg bare få fødselen overstått så jeg kan kose meg med babyen!

TittTEIxsmile9
Sovet suuuper lenge og lå i sengen til 11.00, da kom mannen inn...skal du stå opp snart kanskje:rolleyes:
Heerlig da, ikke alle netter er slik og var jo oppe alt for lenge i går!:alien

8 dager til termin. Ingenting som skjer her. Skal på ul på tirsdag:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er her fortsatt 39+5 i dag, og det kjennes ut som det er rier på gang her :D

her :-) venter og venter 2 dager til termin. har masse modning og tegn, er nesten ikke oppegående lenger, men det har jo ikke vært på en stund. gud så sakte tiden går når man venter og nesten ikke kan gjøre noe heller.

Akkurat en uke til termin i dag, men ingen tegn på fødsel enda. Er masse modning, kynnere og tak i ryggen - men slik har det også vært de siste 3-4 ukene så tror ikke det betyr noe :P Som jeg skrev i går så føler jeg at fødselen bare er lengre og lengre unna, så jeg frykter rett og slett at det blir overtid :( Skal på kontroll i morgen - håper legen har mulighet til å undersøke modenhet.

Helgen har faktisk vært ganske ok. Vi har kommet oss gjennom den uten for mye trass fra storesøster, og vi har fått gjort litt småtteri som har ligget på vent lenge. Vi har en vugge som går i familien, den fikk vi i hus på fredag - gleder meg sånn til å bruke den :)

Hei og hopp;) fortsatt her jeg like gravid som vanlig;) 39+6 i dag.... Har støvsugd og vært litt aktiv på Morran så kanskje det kan skje noe snart;) venter i spenning;)

Hei og hopp;) fortsatt her jeg like gravid som vanlig;) 39+6 i dag.... Har støvsugd og vært litt aktiv på Morran så kanskje det kan skje noe snart;) venter i spenning;)
Hehe, jeg har vaska gulv i hele huset fra morgenen av. Måtte ha vaskebøtta stående i trappa da å bøye seg ned er ille vondt. Satser på at ting skjer etterhvert.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

39+1 i dag og fortsatt like gravid :p
Hadde noen skikkelige sammentrekninge i går kveld som ikke føltes likt som kynnere. Trodde et øyeblikk at noe var på gang....men NEI

Jeg er her, 40 uker i dag, to dager til termin! Hatt noe menssmerter og mye kynnere (ubehagelige) siste dagene, er nok modning, bare hååååper det snart blir noe mer :) sovet umenneskelig godt i natt også, så kroppen har alle forutsetninger for en god fødsel om den bare vil sette det i gang ;)

Er her. 39+3. Ei veke igjen:-)

Her, 38+6 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I'm here :-) 6 dager over. Hatt regelmessige maserier(?) i hele natt, litt slitsomt. Var på sykehuset igår pga lite liv, alt var heldigvis i orden. Tok overtidskontrollen siden jeg allikevel var der og skal settes igang på torsdag om noe ikke skjer før :-) Nå er det heldigvis ikke lenge igjen!

38+1 :) still here

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

39+6 Vet ikke helt hva som skjer, venter på at riene skal ta seg opp igjen:(

Back
Topp