Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
joda.fortsatt her!!![:'(] sover nesten ikke lenger jeg.har så vondt overalt....blitt forkjøla au no da så...lurer på å ringe på føden for å sjekke om det blir noen åpning av alle de kynnerene og småriene jeg har...merker at jeg er helt utslitt..jordmor sa sist at hun trodde at gutten var nesten 4 kilo nå!!! hjelpe meg hvis jeg må gå 2 uker til!!![:o]
joda er her!sover ikke stort lengere!tror ikke jeg kommer til og ha krefter til og få ut tea Louise vis hun ikke kommer snart!er så sliten..har time på sykehuset til fredagen..håper hun kommer før!!!!lykke til alle sammen!skal vi få ut babyene våre i dag eller????hihi fylle alle fødestuer i hele landet!!!![:D][:D][:D]
er her enda fikk en tlf fra ullevål om at min time onsdag den 8 for setefødsel vurdering var flyttet til 15 mars det er 5 dager før termin. Måtte jo ringe jordmor og finne ut hva jeg skulle gjøre, vil jo ha et frisk barn. Fikk da beskjed ommå ringe igjen til onsdagen. Er sikkelig nervøs nå.