Opprop 6.januar :)

Uff da, håper de tar seg opp utover dagen hos deg. Hadde jo vært gøy om du tippet riktig på datoen da :D Masse lykke til og god klem :)
Lov å krysse fingrene!;) Men nå føler jeg at jeg har blitt lurt så mange ganger av de maseriene, at håpet om at han skal komme i dag svinner for hver minutt som går... Tusen takk!❤
 
Lov å krysse fingrene!;) Men nå føler jeg at jeg har blitt lurt så mange ganger av de maseriene, at håpet om at han skal komme i dag svinner for hver minutt som går... Tusen takk!❤
Skjønner det <3 Men man må aldri gi opp, som Knerten sier <3 Hold ut og snart har du lille i armene <3 Tenkt det! :D
 
Skjønner det <3 Men man må aldri gi opp, som Knerten sier <3 Hold ut og snart har du lille i armene <3 Tenkt det! :D
Nei, man må jo ikke det;) Og det er så ulikt meg å være "nedfor" og tenke negativt, for det gjør jeg så og si aldri!:p Pleier alltid å gå inn i situasjoner med et åpent sinn og med en positiv innstilling, men akkurat nå er det litt trått kjenner jeg... Ja, jeg gleder meg noe sinnsykt til han endelig er her!❤ Lille skatten❤
 
Venter å venter :)
Lite som skjer. Er 38+5 idag å siden de andre to kom i uke 38+3 å 4 så har jeg aldri gått så lenge før :p Føler på meg at de stoppet fødselen litt for godt i uke 32, å at jeg kommer til å gå over termin hehe :D
 
Jeg venter fortsatt tolmodig :)
 
Back
Topp