Opprop 6 januar !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )*

* Sara73 ( 07 januar )

* Cita ( 11.Januar )

* Tut ( 12 januar )***

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chill24 ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Buster ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Marianne V P ( 23 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Snusken ( 26 januar )

* Chica21 ( 27 januar )

* Snuggle78 ( 28 januar )

* Liv83 ( 29 januar )

* Tyren78 ( 29 januar )

* Lindaen ( 31 januar )

Har født :

GRATULERER !!

Hanne79 ( 24.11.05 )
Mathilde
Norah

Siric ( 29.11.05 )
Maia Christina

Storm ( 17.12.05 )

Grete71 ( 21.12.05 )
Vetle

Lena28 (22.12.05)

Løven (27.12.05)
Emma

Linka (30.12.05)
Alexander

Terese (30.12.05)
Pernille

Skytte76 (02.01.06)
Marie

Linni (02.01.06)
Stine Louise

Her er jeg! Alt bra og normalt... tror jeg. Stille for stormen...[;)]

Er her også!!

Hei alle sammen !

Etter at gutten min ble født så har jeg ikke vært så mye her inne. Jeg beklager det og skal prøve og legge inn oppropet litt før.
Gutten min er det beste jeg har opplevd, men jeg sliter veldig med humøret om dagen. Er veldig deppa og lei meg. Hvet ikke hvorfor, men det er ikke gøy.
Derfor tar det litt tid før jeg kommer inn her. Har ikke mye lyst om dagen.
Just wanted u to know.
Klem

Er her..

Er her! Var på kontroll i dag og alt var bare fint, hodet var godt festa så nå kan h*n bare komme[:D]

Er her!

Hei jeg er her. Var hos jordmor i dag og hun mente babyen kom til å komme iløpet av helge. Åhhh som jeg håper hun har rett.[:)] Var nesten sikker en stund i går på at babyen skulle komme, men nei han ombestemte seg på ettermiddagen og all aktivitet stoppet opp[:'(]

Oppdatert !

Jeg er her... på krykker...

still going strong....

Her er jeg.. mye kynnere i dag - mest på morgenen og nå i kveld - men er ganske sikker på at det var slimproppen som gikk i gårkveld, så da er det vel enda et tegn på at nå nærmer det seg.. [8|]

Er her fortsatt. Har bare store problemer med dataen i dag![:@]

Jeg er her! Prøvde å gi beskjed i går kveld men det var enten noe galt med babyverdensiden eller med min data for jeg fikk ikke lagt inn meldingen...

Jeg har det bra bortsett fra litt vondt i høyre hoften når jeg går..

Oppdatert

Er her også!
Er ganske kvalm og uvel i dag. Kan være fordi jeg har skubbet så masse i den lille for å få ham til å snu seg ned..
Har masse vondt i ryggen og det presser nedover. Håper ikke noe skjer før jeg har vært på ultralyd på tirsdag og sjekket hvordan han ligger.
Har tenkt veldig masse i natt. Hvis han ligger helt ille til så vil jeg gjerne ha keisersnitt likevel. Jeg har alltid sagt at det må være siste utvei, men tanken på å ødelegge alt der nede fordi pjokken har fynnet ut at han skal komme med rompen først er ikke særlig fristende....
Håper så inderlig han bare kan snu seg nå, alt hadde vært så mye bedre da!!!

Back
Topp