Opprop 5.oktober =)

Fortsatt her uten noen som helst tegn til fødsel. 9 dager igjen til termin.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er her, 38+4 idag.... Begynner å bli litt lei jeg nå kjenner jeg, og enda er det "lenge" til termin... :(

Her, 38+5 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her, fem dager på overtid og kan vel kalle meg over middels lei ;-) og trøtt og sliten etter å ha kynnere/rier hele natta og morningen og er på do i gjennomsnittlig 12 ganger i løpet av en natt. Men still going (noenlunde) strong :-)

Sykehusene regner et sv.skap 40+3 uker, mens bv fortsatt regner det som 40+2.
Uansett blir det tre dager igjen til termin :)
Ja jeg vet det og jeg sier normalt det samme som sykehuset, men de fleste her inne følger den andre regningen så mange tror jeg har en annen termin om jeg sier jeg er 40 uker i dag :-)

:)
Er her, baker misslykkede kaker til storesøster som feirer 5 års dag i morgen. Vil på sykehuset slik at jeg slipper det familieselskapet.. MØKKA LEI , mildt sagt :(

På "mobben"

Er her enda.. 40+4 i dag, planlagt snitt på mandag hvis det ikke skjer noe før...

Her :) Har fått økt kraftigheten på kynnerne (som jeg har mye av) og masse mensmurring i rygg og nedre mage. Øm og vond i magen også (på en ikke kynneraktig måte), hvis noen vet hva det kan være? Føles som magen skulle ha luftsmerter, men har egentlig ikke det så vidt jeg vet. Det kjennes liksom ut som livmoren er sår og det verker når barnet beveger seg (igjen, ikke på en kynneraktig måte).

39+5, like gravid enda.

Back
Topp