Opprop 5.oktober =)

Planen er jo egentlig fødsel, da det er termin i dag ;) Ellers skal jeg i bursdag! :)

39+1, og like gravid, trives altfor godt i magen til a mor, trygt og godt der :)

Her;) uke 37! Skal sitte ned beina høyt og ikke gjøre noen ting;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Får jeg være med på oppropet? :) Har termin 21.10, så er 38 uker i dag. Ikke noe spesielt som skjer her..

Vi skal besøke svigers i dag.

er her :)
uke 40 i følge sykehuset, 39+6 i følge bv og de andre med samme termindato hehe
våknet skikkelig skuffet i morrest da jeg var like gravid etter en kveld og nat hvor både jeg og sambo var overbevist om at nå blir det fødsel...
Sykehusene regner et sv.skap 40+3 uker, mens bv fortsatt regner det som 40+2.
Uansett blir det tre dager igjen til termin :)

Hei og hopp:D
Sorry, men dette har vært en helvetes dritt natt:P Stakkars mannen som må ha hørt på meg i natt....:P
I dag er planen å daffe frem til ei venninne kommer på middag kl. 19.00:D

Er her enda... 38+1 =)

Kommet stor pakke fra Partylite i dag, så det går dagen min med til =)

Har hatt tak siden 5 i morgen, men de er ikke regelmessige og de er ikke sterkere, så det er vel bare modning i dag og, grusom natt!!! fikk sove litt nå om morningen heldigvis :)

Er her enda! Hatt en lang og god natt, deilig!:D hadde passet utmerket å gå i fødsel nå, uthvilt og klar ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg er her fortsatt, 39+6 i dag. Har sovet så UFATTELIG godt i natt, ungene sov hos mamma og pappa, jeg la meg kl 20 (jadda, hehe, her er man høygravid og sliten :P), sov til 6 med bare 1(!!!) gang på do i mellom! Var da våken til halv 8 og sov videre til ti.. Så i dag er jeg skikkelig uthvilt og det passer utmerket om baby bestemmer seg for å komme i dag :D :D

Ellers ingen særlige planer, rydde litt, bake litt, kanskje ha besøk i kveld (vil heller føde :P), kose oss sammen i familien :)

Back
Topp