Opprop 5. Mai

I dag er det akkurat en uke til termin og jeg er fremdeles her! Nå skal jeg male soverommet vårt i håp om at det kan sette igang noe (lenge leve optimismen!!) ;)
 
Jeg er her! I konfirmasjon med kjole og pumps ;) 6 dager igjen!
 
Noen av de på overtid må ha glemt og oppdatere oss vell!? :p
Kan ikke være mulig at det bare er født to stykker på fem dager :eek:
 
Sprekt!!
Jeg er her, har gått lang tur i går og i dag, men tror ikke det framskynder noe
Jeg gikk lang tur i går. Både i oppoverbakker og trapper. Fikk med mannen på en liten runde også :p men ingenting.. er nok ikke modent enda her iallefall :p syns det er stille og rolig her enda jeg.

Noen som har kontroll på hvor mange aktive vi er her inne nå? Er jo ganske mange på terminlista, men er vel ikke alle som er her like mye? :p
 
Er her fortsatt, termin i dag!! Venter og venter....
 
Ikke så rart at det blir så stille her på Mai forumet da..
Får holde koken vi som er her ihvertfall :)
 
Ej e her, 40+ 4... Blæ... Så til alle dei så he sakt Ej fer før tida dinna gangen her kan bere gå å legge sej... Jeje:)
 
Vi kan jo vurdere å slette folk fra termin lista som ikke roper seg opp da? (Selvfølgelig ikke uten forvarsel og noen "regler"..)
Utvendig å vente på folk som ikke er her lenger!


-- tasting fra mobil --
 
Vi kan jo vurdere å slette folk fra termin lista som ikke roper seg opp da? (Selvfølgelig ikke uten forvarsel og noen "regler"..)
Utvendig å vente på folk som ikke er her lenger!


-- tasting fra mobil --
Ikkje dumt;)
 
Jeg er her fortsatt; mens-termin i dag og ul-termin til torsdag. Tror slimproppen har gått nå, i alle fall deler av den. Gikk passe lang tur på lørdag, men i går klarte jeg knapt gå halvparten på dobbelt så lang tid! Fikk masse kynnere og stikninger, så det var bare å gå sakte og ta den korte runden, hahaha.
Nå skal jeg avgårde på modningsakupunktur :)
 
Noen som er på data og får til å lage opprop for i dag? :) skjønne sweeti er nok i babymodus nå ja :-D hihi!!
 
Back
Topp