Opprop 5.januar :-)

Venter. Ser ikke ut til at det skjer noe her med det første :)
 
Venter
 
Venter!
Usikker på om jeg skal ringe til legen siden jeg har fått hodepine, føler meg generelt i dårlig "influensaform" og har, av alle ting, sprengt blodkar i begge øynene.. Jeg klarer å finne logiske forklaringer på alt dette, så jeg synes det er vanskelig å vita hva man skal ta på alvor og hva man må regne med!
 
Venter :)

Vært hos jordmor å blitt strippet i dag, fikk skrevet på papiret "klar til fødsel" så da er det bare å vente spent :)
Like gøy og spennende hver gang jeg drar til jordmor når hun skal kjenne på endringer :) Hun sier han har mye hår, ligger langt ned og liker ikke at hun plager for da vrir han på hodet og sparker ifra. Nå ligger forstervannsblæra langt ned også :)
Skal prøve å sove nå på grunn av dårlig natt.
 
Venter :)

Vært hos jordmor å blitt strippet i dag, fikk skrevet på papiret "klar til fødsel" så da er det bare å vente spent :)
Like gøy og spennende hver gang jeg drar til jordmor når hun skal kjenne på endringer :) Hun sier han har mye hår, ligger langt ned og liker ikke at hun plager for da vrir han på hodet og sparker ifra. Nå ligger forstervannsblæra langt ned også :)
Skal prøve å sove nå på grunn av dårlig natt.
Ble skrevet "Sliten og fødeklar!" hos meg i dag og:p Spennende å se når de vil ut de småttisene våre:)
 
Back
Topp