Opprop 4 mai

Alias

Gift med forumet
Tenkte jeg satt her og ikke hadde noe spes å gjøre startet jeg like godt opprop...
Jeg er her da[:D] 

Er her jeg, men håper å forsvinne i løpet av dagen.
Har hatt rier siden kl 03.50 i natt-men nå har de dabbet litt av igjen[:@]

Jeg er også her,sol og sommer i stavanger idag........lykke til dite håper det skjer noe hos deg idag

Er her fremdeles jeg og.. hadde et håp i går kveld om at jeg skulle ha fødet i løpet av natten.. Hadde rier da, men gikk over i løpet av natten så her er jeg fremdeles.....

Er her i dag også, ikke noe action i magen[&o]

er her...

Er her ennå.  krysser fingrene for at noe snart skjer. Har hatt en søvnløs natt med masser rier - men de har ikke vært tette nok ennå. Håper ihvertfall at dette betyr at noe er iferd med å skje - snart!!!

Lykke til dere som forsvinner i løpet av dagen [:)] 

Eg er her og fortsatt, og det ser det ut til at eg kan bli ei stund og.... Ingen kynnere, rier eller noe annet som kan minne om at noe er på gang...[:'(]

Jeg er her!![8|] Skal til jm nå kl. 11!
Lykke til, Dite! Håper det skjer noe ordentlig snart da![;)]

Jeg er også her, sitter fortsatt på universitetet og arbeider med eksamen,men i dag skal æ unne mæ litt sol,skal møte ei vænninna på kafe litt seinere,blir kos å være litt sosial i det nydelige været.Skal te jordmor i mårn,men det vi skal der i mårn e nesten forbeholdt samboeren. Vi skal snakke om hannes rolle,og hannes forventninger,han e så spent,han skal være med på fødselen.Vil snakke litt om det da. Gleder mæ til babyen kommer,vi bynn å bli spente nu,men på samme tid syns æ det e litt skummelt å tænke på at snart e vi 3

Ha en flott dag jenter,snart e vi blitt mammaer alle sammen og det blir jo bare helt fantastisk.(Det e jo nån som har unger allerede,men regner med vi alle e like spente.)

Er her....zzzz....syns godt ho kan komme ut nå!!!
Lykke til Dite!![:D]

Er her enda [8D]

joda e her æ å.
har såve settanes på en krakk ve dasse pga rie å kvalme. men d ga sæ på mårrakvisten (typisk)

Er her enda gitt.. Skal til jormor kl 12..[:)]

Jeg er også her i dag.... Og det er en flott dag i hovedstaden- deilig temperatur og sol. Den skal nytes! Og så er det bare 1 uke til termin i dag![:)]

er her jeg og...

er her jeg også... med mine elefantankler og pølsefingre... gleder meg til alt vannet skal ut av kroppen..

Back
Topp