Opprop 30sept

:)

To dager på overtid, har vært hos JM. Hodet er ikke festet, men alt ser ellers bra ut. Fått time på sykehuset til overtidskontroll om en uke, men krysser ALT jeg har for at den lille kommer ut før den tid :)

Termin idag :-) vonde tak i ryggen og magen, kvalm :-( blir spennende å se om det skjer noe snart altså!

Her... 36+2...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag hadde jeg siste svangerskapskontroll hos legen :o Om 2 uker har jeg siste time hos jordmor, iiik :D Nærmer seg med stormskritt til termin :)

Er her i dag og. Sovet dårlig i natt pga lille turner og har dermed tatt igjen i dag. Var en tur innom legen med urinprøve og blodtrykkssjekk. Urinprøven var fin, men blodtrykket var gått litt opp og ligger litt i grenseland. Ble sendt til svangerskapspoliklinikken for en liten sjekk. Fikk beskjed om å komme tilbake i slutten av uka for ny sjekk. Skulle bare dra hjem å ruge videre og slappe av. Lillemann hadde det fint og da er mamma fornøyd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fortsatt her.
Vært på tilvekstkontroll i dag, alt ser greit ut, +11% på vekst. Blir hun inne til termin vil hun bli ca 4 kg..

Her... 36+2...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei:rolleyes:
Et lite spm, når har du termin?
Ligger du under feil dato på listen...får ikke 36+2 til å stemme:)
Ha en fin dag!

Her, 38+0 idag! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er her jeg og... 37+6 idag... Sovet dårlig i natt, halsbrann så det holder, tissing i ett kjør...
Uggen og kvalm idag, og kastet opp for første gang siden jeg fant ut at jeg var gravid... Men, sikkert noe jeg har spist eller brygger på, for etter kontroll på KK så var alle prøver fine: blodtrykk, blodprøver, urin og sparketest.. Men blæh... Kan godt komme ut nå han lille karen.. :)

Back
Topp