Opprop 30sept

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ny dag,nytt opprop:D Skjer det noe gøy hos deg i dag da?:DNy uke og nye muligheter for en fødsel;)

Legg gjerne inn info om kontroller, hvor mange uker på vei dere er o.l (helt frivilig altså) så fører jeg inn :)
Jeg setter en smiley bak nicket deres når dere har meldt dere for dagen, skjer det noe hos deg setter jeg opp en stjerne og samler dere under oppropslista :)

26. september

Shannon - Olivia på 3500g, 51 cm og hodeomkrets 33,5 cm født 27/9 kl. 02.00:D

28. september

Sphynx - :) 2 dager på overtid!*
fjær-:)

30. september

Idatbr-:) termin i dag!
1. oktober

Bkno0457562 -
Barn nr.2- fødte 13.09.13 gutt :D
Lillechille -

2. oktober

_Lykkeliten_ - :) 40+1

3. oktober

Bruker74pa - Gutt født 18.september :D
Lykke2 - Jente født 22.september kl 10.50 :D
Peanuttimagen - :) termin på tors.
TimeOfMyLife -
LilleOktober -:) 3 dager til termin!

4. oktober
5. oktober

Sunell -
Miz-M - :) 5 dager til termin.
VenterEiPrinsesse<3 -

6. oktober

Babybaker -

7. oktober

Megbaremeg! -:)
jente86 - :) 1 uke til termin.
nr1i2013? - :) **
Caressa- :) Bare 1uke til termin!
Milliana-

8. oktober

Hormonella -satt opp til KS 2okt. -
delphi - :) 8 dager til termin.
FruA - :) 39+1
Lalita -jente født 27/9 3680 og 50 cm :D

9. oktober

Venterpåoktober13 - :) 39 uker
Hoppetussa28 - :) 39uker*
Mamma til snart tre - :) 39+1

10. oktober

Baby#3 -
sleepyaggie - jente født 22. september:D
Anita87- :)

11. oktober
12. oktober

Bkno7752142 -

13. oktober

KatBra -:)
ninhursag -:)*
*rugekassen* -:)
Oktobermini -

14. oktober

arw1 -
Armaani09 - :) 2 uker til termin
lillegull - :) ^^

15. oktober
16. oktober

M+H -
ArendalsPia -

17. oktober

Fompen - :) 38+0 idag!
Lykkefrøet - :)37+6

18. oktober

Lillestene - :)
bama - :) 37+5

19. oktober

Hvitlin - KS 9/10 :)
UneMi - :)*
snartmammatil3 -

20. oktober

Hjemmkos - :) ^
mizz.may - :)

21. oktober

Mamma-T -
CathrineG -
mammatil -

22. oktober

Hilde89 -:)

23. oktober

Anki89 -
MiniSpire - :) 37+1

24. oktober

Sunflower -
kinemorB -
PanserMarte - :)
Mmfk -
<3 Bambino E> :)

25. oktober

oktoberbaby<3 - Gutt født kl 02.17 - 20.september :D

26. oktober

Lillegutt<3 -
England -

27. oktober

Ajja -
Synnøve<3 -:) 36+3

28. oktober

Snorkfrøkna -
VL -
moj - :)36+2

29. oktober

**LeNe** -
mamatina - :) 36+2*

30. oktober

Carolineisabelle -
RANDÅLF - :) 1mnd til termin.

31. oktober

contesse -

3. november

Miriamsmams -

*Svangerskapskontroll.
**Kontroll på svangerskapspoliklinikken.
^Første permisjonsdag.
^^tilvekstkontroll

Last edited:
Johoo i dag er jeg 39 uker ;) har vært på kontroll å alt så veldig bra ut, hjertelyden til snuppa lå på 140 ;) i dag skal jeg bare hvile og lade opp batteria til evt. En fødsel . Siden jeg ligger rett ut med influensa..... Passer meg fint at unga har høstferie fra skolen nå;) vi skal kose oss.....

Her! 37+5 :)

Er her og har bare EN UKE til termin:D:D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

er her, begynner å bli litt bedre av forkjølelse/influensa nå så nå er det bare å komme :-) 8 dager igjen til termin hadde en del tak i rygg/mage og menssmerter første delen av natta i natt, men det stoppet opp utpå natta. har mye vondt og ubehag i magen og underlivet om dagen...

Er her fortsatt. Har vore på jm kontroll. Alt såg veldig bra ut med babyen og meg. Så god stemning:-)

Er her :) 36+2 i dag, og akkurat 3 uker til ks :) Vært på kontroll hos legen, og alt ser bra ut :)

Er her ;) 39 uker idag ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Im here :/ Kl litt over 23 i går kveld starta det med samnentrekninger!! Og etterhvert tok jeg tiden på de.. Ca hvert 10min og varte i ca 45 sek! Tak som startet nede i symfysen og gikk oppover i hele magen og ned mellom beina! Litt vonde men ok. Holdt på til kl4-5. Da syntes jeg de dabba litt av.. :/ sovna etterhvert og våknet sliten i 7 tiden uten samnentrekninger :( Hadde trua på fødsel i dag en liten stund da men. Det blir nok oktober nå om det ikke setter i gang veldig snart!! :p jeg ringte på føden og snakka med jordmor.. Disse modningsriene kan jo komme og gå.. Andre med erfaring som vil dele med meg?!:) så nå blir det hvile, sove og spise!

Im here :/ Kl litt over 23 i går kveld starta det med samnentrekninger!! Og etterhvert tok jeg tiden på de.. Ca hvert 10min og varte i ca 45 sek! Tak som startet nede i symfysen og gikk oppover i hele magen og ned mellom beina! Litt vonde men ok. Holdt på til kl4-5. Da syntes jeg de dabba litt av.. :/ sovna etterhvert og våknet sliten i 7 tiden uten samnentrekninger :( Hadde trua på fødsel i dag en liten stund da men. Det blir nok oktober nå om det ikke setter i gang veldig snart!! :p jeg ringte på føden og snakka med jordmor.. Disse modningsriene kan jo komme og gå.. Andre med erfaring som vil dele med meg?!:) så nå blir det hvile, sove og spise!

Hadde en sånn runde en kveld i forrige uke.. og jeg sitter her med magen fortsatt. Skikkelig frustrerende!

Er her jeg gitt.. 40+1 i dag, og to dager til termin. Jordmortime i morgen, så får se om hun tar en sjekk og evt. stripper, eller om hun ikke vil gjøre det (tror hun er litt sånn som mener at kroppen ordner ting selv) :-)

Back
Topp