Opprop 3.oktober :)

Still here. Rolig og avslappende dag :)

Her er jeg fortsatt, 39+3 dagen i dag skal brukes til å hvile , drikke masse varmt drikke , hive inn på c vitaminer ;) sånn at jeg blir klar til en evt. Fødsel....

Her ;) Skikkelige maserier i natt!! Men har roet seg igjen nå!! Æsj.. Er 40+1 i dag.

Her. 37+5, føles ut som jeg har gått 5 dager på overtid, siden jeg fødte 37+0 sist

Fortsatt her:) 11 dager igjen til termin.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

39+6, sjekk hos lege i dag pga litt høyt blodtrykk. BT og urinprøve var ok. BT stabilt litt høyt, men har ingen andre planer enn å ta det med ro. Handlet til helga, hentet rimi-barnepakken (masse fint i den), spist lunsj og nå funnet gokroken i sofan med strikketøyet. På pinnene er det en mariusdress til småen.

Jeg er her. Tror mannen sender omvendt fødestøv siden har har skoleuke - tør jo knapt røre meg i tilfelle det skal sette i gang noe :P

er her fremdeles :-) 5 dager igjen til termin :-) vært hos jordmor som sjekket ståa nedentil og der var det helt mykt og nesten avflatet, hun trodde ikke på fødsel i dag, men heller ikke på overtid så da får vi se :-)

Jeg er her :-) 3. dagen på overtid og på vei til jordmor nå! Letter alltid på humøret og ha vært der :-)

Back
Topp