Opprop 29sept

Fortsatt her! 39+1 :)

Im here:) 15 dager igjen til termin:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

14 dager til termin og her er jeg :) Hadde sterke regelmessige maserier i går kveld og som vanlig gav det seg etter ca 2,5 time og ble med det :p begynner å bli hverdags de dere maseriene etterhvert! :)

39+4 :) Baker rundstykker i dag!

Her...:-) Har prøvd fotsoneterapi i tillegg til akupunkturen. Så håper det får sving på sakene etterhvert!! Men regner med å gå 2 uker til... Er 38+4 i dag og fortsatt kraftig forkjølet!!

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Er her jeg også! :) 11 dager til termin:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Her, 37+6 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

8 dager igjen!!!!!:D:):D

Sent from my A1-810 using BV Forum mobile app

Kan hende jeg sniker meg inn her, har termin imorgen men tipper hun holder seg inni magen til uti oktober :-) trodde noe var på gang igår, men våknet like gravid idag gitt!

Kan hende jeg sniker meg inn her, har termin imorgen men tipper hun holder seg inni magen til uti oktober :) trodde noe var på gang igår, men våknet like gravid idag gitt!

Oki, velkommen skal du i såfall være:D La deg til på listen jeg:) :thumleft

Jeg er her, 39 uker i dag :)

Hei! Kan jeg bli med her? Hadde termin i går.. Ser ut til å bli oktober baby!!? :) vært mye kynnere og modning, men ingen lurerier en gang! Tror jeg :p

Still here =)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hei! Kan jeg bli med her? Hadde termin i går.. Ser ut til å bli oktober baby!!? :) vært mye kynnere og modning, men ingen lurerier en gang! Tror jeg :p

Halloen:D Selvsagt kan du det, legger deg til på listen jeg vettu:)

Back
Topp