Spennende å se hva du finner på daEr her......foreløbig! Spørs vel om jeg ikke i morra er opptatt med å sette en unge til verden....
❤ Venter en gutt 5. juli ❤
❤Termin med prinsen 10 juli❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se hva du finner på daEr her......foreløbig! Spørs vel om jeg ikke i morra er opptatt med å sette en unge til verden....
Spennende å se hva du finner på da
Spennende å se om ikke det kommer i gang selv daNoe form for action blir det - vannet gikk da jeg ble strippet i stad.... Ikkeno tegn til rier foreløbig, så om ikke skjer noe ila natta så blir jeg satt i gang i morra. Håper det kommer i gang spontant da.... Men først håper jeg på en god natts søvn (i alle fall noen timer)...
Hvilken termindato har du nå igjen?Er her enda
Noe form for action blir det - vannet gikk da jeg ble strippet i stad.... Ikkeno tegn til rier foreløbig, så om ikke skjer noe ila natta så blir jeg satt i gang i morra. Håper det kommer i gang spontant da.... Men først håper jeg på en god natts søvn (i alle fall noen timer)...
Masse masse lykke til.Sovet godt i (nesten) hele natt, ikke en eneste ri i sikte..... Deilig med søvn, da, men dumt at det ikke starter av seg selv her... Får ta med meg bagen å dra på sykehuset for å bli satt i gang....
Hvilken termindato har du nå igjen?
Gutt? Jente?
Hvilken dato vil du jeg skal føre deg opp?Har termin fra 26 juli til 1 august, venta ei jente =)
Hvilken dato vil du jeg skal føre deg opp?
Da skal du være ført opp på lista i dagens oppropKan føre opp 26 juli =)