Opprop 28 juni

Er her......foreløbig! Spørs vel om jeg ikke i morra er opptatt med å sette en unge til verden....


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
Spennende å se hva du finner på da ;)


❤Termin med prinsen 10 juli❤
 
Spennende å se hva du finner på da ;)


❤Termin med prinsen 10 juli❤

Noe form for action blir det - vannet gikk da jeg ble strippet i stad.... Ikkeno tegn til rier foreløbig, så om ikke skjer noe ila natta så blir jeg satt i gang i morra. Håper det kommer i gang spontant da.... Men først håper jeg på en god natts søvn (i alle fall noen timer)...


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
 
Jeg venter
 
Noe form for action blir det - vannet gikk da jeg ble strippet i stad.... Ikkeno tegn til rier foreløbig, så om ikke skjer noe ila natta så blir jeg satt i gang i morra. Håper det kommer i gang spontant da.... Men først håper jeg på en god natts søvn (i alle fall noen timer)...


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
Spennende å se om ikke det kommer i gang selv da :)
Håper du får en god natt søvn ;)


❤Termin med prinsen 10 juli❤
 
Noe form for action blir det - vannet gikk da jeg ble strippet i stad.... Ikkeno tegn til rier foreløbig, så om ikke skjer noe ila natta så blir jeg satt i gang i morra. Håper det kommer i gang spontant da.... Men først håper jeg på en god natts søvn (i alle fall noen timer)...


❤ Venter en gutt 5. juli ❤


Jippi! Min termin søster starter fødselen på nesten samme måte som meg. Lykke til! :) gleder meg til å logge inn i morgen å lese.


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)
 
Er her:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sovet godt i (nesten) hele natt, ikke en eneste ri i sikte..... Deilig med søvn, da, men dumt at det ikke starter av seg selv her... Får ta med meg bagen å dra på sykehuset for å bli satt i gang....


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
 
Sovet godt i (nesten) hele natt, ikke en eneste ri i sikte..... Deilig med søvn, da, men dumt at det ikke starter av seg selv her... Får ta med meg bagen å dra på sykehuset for å bli satt i gang....


❤ Venter en gutt 5. juli ❤
Masse masse lykke til.
Heier på deg :D


❤Termin med prinsen 10 juli❤
 
Back
Topp