Opprop 27sept

Det blir vel et av byfjellene tenker jeg. Lenge siden han har vært ute på tur, og har ikke prøvd å ha med jentungen i meis på en lengre tur, så jeg tenker at han starter mildt med Lyderhorn eller noe i den duren ;)
Familien hans og venner holder til på Sotra, så dersom han vil ha voksent selskap på turen så må han jo dessuten velge et fjell nært dem :p Det er ikke sjangs å få meg opp på noe fjell i denne tilstanden i alle fall :p

Haha, nei...du får holde deg unna fjell:P
Selv bor vi nærmest på løvstakken så:D

35+4. Och fortfarande här :) idag är planerna att hämta ut paket från posten, sola mig i höstsolen och baka massa bullar. För imorgon väntas besök från Sverige :) en veninne jag inte sett på länge och hennes nya käreste. Spännande :):) ha en fin dag alla :)

Her, 37+4 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her! Fortsatt like gravid ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Er her men tror noe er på gang.

38+6, svake rier med gjevne mellomrom og tegningsblødning.

39 blank i dag. Har tenkt å prøve litt kjerringråd framover for her skjer det ingenting. Trodde kanskje gårdagens ikeatur kunne være begynnelsen på koe, men nei... siste innspurt på dåpskjole i helga.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er her! Nå skal jeg vaske litt før jeg henter ungene i bhg også hadde det passa utmerket å føde i helga ;)

Er her fortsatt! 38+6 i dag og vært hos jordmor :) Alt fortsatt veldig bra med mor og baby! Jordmor var nå sikker på at hode var festet og hun ønsket oss velkommen til føden hvilken dag som helst nå ;) Spennende å se om det skjer noe snart! :)

Her er jeg, 38+5 :) Klar som et egg til å føde, men ingenting som tyder på det, altså.. ;)

er fremdeles med mine vondter, ubehag og baby i magen :-) 38+5(6) vil gjerne føde snart, men helst ikke før søndag kveld hehe

Er her. 38+1. Hadde UL på sjukehuset i dag. Alt bra med baby, og han/ho ligg godt festa nede:-) såg ut til å ta livet med ro, så kan ta tid før han/ho vil ut. Berre å smøre seg med tålmodigheit tenkjer eg.

Er her :) Vasker vinduer i dag! ;) 39+2.

Er her, 39+3. Baby er ikke festet og er ikke moden for fem flate øre i følge jordmor. Blæh!

37 uker i dag =) Ikke mye forandring fra i går, bare ei urolig vesle frøken...som vi håper på vil komme snart =)

Back
Topp