Opprop 27 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:)]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 7 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Fruluna (23 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

God morgen jenter!

Nå er alle som har meldt seg på oppropslista med!! [:)] Tar med deg i dag også nettemor, så er du med!
Drar til foreldrene mine i ettermiddag, så jeg blir ikke på nett før enn i morgen ettermiddag en gang.
Så Lisee.. I morgen har du sjansen til å ta opprop hvis du vil [:D]

Ellers er det ikke mye nytt.. Mye kynnere som er fryktelig vonde og ubehagelige.
Og et fryktelig press i skambeinet. Orker nesten ikke gå eller "skreve" med beina.. Au..[:(]
Så jeg håper ikke jeg må gå sånn så lenge.. Vil at hun skal komme snart!!

Ha en fin dag alle sammen!! Kos dere [:D]

Jeg er her,formen er fin og alt er i orden med babyen[;)]

her er jeg[:)] formen er fin,skal til jordmor nå på kontroll,så nå er jeg spent på hva hun har å si for noe[;)]

God morgen jenter!

Her er jeg - fantastisk vær igjen i dag og livet hadde vært så mye bedre hvis jeg hadde hatt litt penger innpå kontoen. Kunne gått på byen.....[:(]. Ellers er formen bedre i dag!

Ha en fin dag alle sammen [;)]

Og her er jeg vettu, alt er bare bra, jeg er egentlig klar som et egg nå jeg asså[;)]

Her er jeg! Og i god form! Skal ut på tur igjen idag.
Kynnerene mine gjør ikke vonde og er heller ikke ubehagelige. Skulle ønske de var det, for da ville jeg føle at det nærmet seg mer. Kanskje jeg er for aktiv? Går jo lange turer hvar dag nå..

Her er jeg!

Skal prøve å ta oppropet i morgen. -hvis jeg klarer det, da[;)]
I natt har jeg sovet så godt. Utrolig godt å våkne uthvilt[:)]

Ha en fin dag alle sammen, kanskje vi setter i gang i helgen...[;)]

Her er jeg[:D]

Formen er bedre i dag, ikke så mye vonde kynnere, selv om de egentlig bare kan være der slik at jeg iallefall kan innbilde meg at noe snart er på gang.

Jeg bare venter og venter og venter......og venter....

Ha en flott dag[:)]

Og her er jeg! Faktisk sovet godt inatt!! Deilig! Er ikke så mange av de nettene, så de nytes til det fulle!!

Nå skal jeg ut å spise lunsj med venninne!! Sola skinner her idag!

Ha en fin dag februar-mammaer!!

Jeg er her jeg også Utenom en litt slitsom forskjølelse så er jeg i topp form og har ingen som helst fødselsvarslende tegn. Virker som om jeg kunne godt gravid i 3 mnd til :) :) HJELP

Er her jeg også.. ingentegn til fødsel her i grden el

heisann!

er her jeg ja..!va t jordmor i dag.alt sto bra til..vækta hadd gått 2 kg ned sia sist, men men...ungen tar no sitt likevell...!fikk å beskjed om å spis litt meir jern...trudd brunost hadd jern i sæ æ, men der tok æ vist feil...!

ska begynn å vask t hælga no...!

ha ein fin dag jenter..

jeg er her sliter en del med vond rygg og ødem i armer og ben men ellers er det greit venter spent....[:)]

Eg e her idag også! Har vore på Biltilsynet idag faktisk og bestilt nytt førarkort. Har tenkt å gjere det i laaaang tid, og no har eg jo tida til å ta sånne små-ærend! [:D]

er nok her idag også...
[:D][:D]

her e e

Er her jeg også! Har ikke vært her på en stund nå, så det var koselig å "se" dere igjen..

Hei og hå[:)] her er jeg:)
Var på kontroll i dag å fikk beskjed om at jeg måtte inn på sykehuset i morgen..
De har vist mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning[&o]
Ikke morsomt men det går sikkert bare bra[:)]

Back
Topp