Opprop 27 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Tut ( 12 januar )*

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )****

* Chill24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )*

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )**

Dagens sitat :

Barn er utrolig flinke til å imitere. Samme hvor hardt man sliter for å lære dem gode manerer, oppfører de seg som kopier av sine foreldre.

Lis Byrdal

Har født :

Hanne79

Siric

Storm

Grete71

Lena28

Jeg er her:)

Jeg er her enda jeg. Har sovet dårlig inatt, men håper på bedre netter fremover. Formen er bra, men er utrolig sliten og håper Alexander kommer snart. Alt er tungt og det er ikke lett med en to og et halvt åring løpendes når jeg nesten ikke greier løfte han. Glad for at min kjære samboer er hjemme om morgenen og kvelden for og hjelpe meg.

Hvis det er noen som har hørt fra kanel, mb og hellicat så hadde det vært fint om de la inn et ord. Har sett på trådene bakover og kanel har ikke meldt seg på ihvertfall 4 dager. Hvis noen her skal på ferie eller annet hadde det vært fint om de sa ifra slik at vi andre ikke behøver og uroe oss for hva som skjer.
Klem

Her er æ enda. Fikk så ond i morrest på øvre del av magen at til slutt måtte vi ringe til lege vakta. Da dro vi huit og hast dit og æ ble undersøkt.Blodtrykke va høy. Ungen er stor nok.
Plassan har bynt å åpna sæ, 2,5cm åpning. Har små rier, MEN hode har ikke festet sæ... Så må bli hjemme å vente at større ting skje, vanne går eller at rian bli regelmessig...
Men kor spennandes d ble m engang. Nu kan alt skje plutselig og full fart, sa jordmora. Men æ håper babyen holder sæ til januar...
Og om det blir gutt eller jente?? Så artig... Kos alle sammen skal gå å hvile nu, fikk ordre om det! [;)]

Jeg er her - fortsatt endel kynnere, men roligere i dag enn i helga[;)]

Begynner å skje mye spennende for endel Januarmødre nå, ser jeg[;)]

Er her jeg oxo. Spennende å sjekke oppropstråden for tiden, ser jo ut som det er mye action rundt januarmammaene [:D]

Plutseli ble det så virkeli for meg oxo.... Ikke lenge igjen jo. Har gått rundt å vært lei og sagt at nå kan han/ho komme, men har egentli ikke tenkt på at det skjer snart. Litt små "nervøs" nå, gleder meg til å treffe den lille men det er en helt ny verden for meg.

Jeg er her jeg og [:D]
Ser fram til jeg er ferdig og får tilbake hånda mi. To av fingrene sover enda så jeg er rimelig lei [&o]

Da er dere alle med foreløpig. Det er godt. Noen av oss må jo også føde i januar. hehehe...

Jeg er her også.

Har stortsett grått i hele dag. Svigerforeldrene mine skulle hente gutten min og jeg så frem til endelig en dag med fred og ro, men de ble forhindret og jeg ble helt motløs. HELE huset står på hodet. INGENTING er klart til lilleputt kommer. Et helt loft som skal innredes til nye soverom, et vaskerom med klær til en hel armè som skal legges sammen eller vaskes, stuegulv og kjøkken som ikke er ryddet ordentlig på ukesvis osv osv...
Jeg klarte ikke stoppe å gråte for jeg så ingen ende på rot og kaos. Stakkars lille gutten min gjorde alt for at jeg skulle smile. Ville ikke at han skulle se at jeg gråt, men han skjønte det.

heldigvis bor min mor like i nærheten så hun kom og hentet ham så jeg kunne slappe av litt. Så nå har jeg sovet og spist og er klar for å ta fatt på husarbeidet!
Formen er forøvrig bra![8|]

hei jeg er her enda jeg. virker ikke som min har tenkt seg ut med det første

Da er jeg tilbake igjen og hiver meg på lista mens jeg kan[;)]

Er her jeg og...Så min tenkende teori stemte ikke![;)]
Bra det igrunn,ville blitt skremt om det hadde stemt...
Nokså lei nå,så det får bare starte når det starter!!!

Ikke noe nytt her. Måtte friste sjebnen ute på holka idag, for å bytte julegaver, men det gikk heldigvis bra. Krykker med isbrodder hjelper godt...

It`s up to date again. Godt og se at så mange er her enda.
Klem

Me too!!!!

Back
Topp