opprop 26 mai.

x1xj.elise

Betatt av forumet
Joda det går i samme leia fremdeles....fordi om jeg hadde små rier i går, og en veldgi verk nede i korsryggen....så det modnes nok selv om jeg syns ting tar tid!!!

Ha en fin dag dere som er igjen!!

er her enda jeg og gitt! men nå vil jeg ikke mer!!!!!!!!!!!!!![:(] har nettop vært hos legen å fått time på sykehuset til søndag... håper det skjer noe snart

er her jeg også..men har hatt litt menssmerter i natt, og kynnerne føles plutselig litt verre...ca 10 min mellom hver..men tør ikke "glede" meg enda[:)]
kaaanskje i dag?? *håper*

Jippi det kan høres ut som om noe er på gang[:)]
Du fortjener å få bli ferdig nå cerize!!!!
Du er i tankene våre!
S.... spør hver dag om hvordan det er med deg.
Håper vi hører fra deg når det sjer[:D]

Klem

c og s

[:)]like gravid idag og gitt.......lykke til alle sammen måtte det skje noe med oss alle ,ikke så veldig mange dagene til kalenderen viser juni........

Er her jeg også. Idag skal vi ha selskap... må bake kake. Sjokolade kake og jordbær og fløte skal jeg servere idag. [:D]

Er visst gravid enda....

Var hos legen i dag og han ringte KK for å bestille time for overtidskontroll. De foreslo ETTER pinse...... Er de klin kokos???? De skulle ringe meg opp igjen med en ny dato...[:@] Bør bare være FØR pinse, ellers har jeg satt rekord i svangerskapslengde (overdriver litt nå, men det er fordi jeg holder på å KLIKKE!!!)

er her jeg også... vært hos JM i dag og har time igjen om en uke, men hun sa hun ikke trodde hun kom til å se meg da.. så jeg håper hun har rett!!!

Jeg holder på å "melde" meg på her hver dag jeg[:D] Må jo innom for å se om noen er borte....

Så,i dag er jeg her også (er her hver dag)...selv om jeg ikke er gravid lengre!!!  

Ja, er veldig gravid ennå her også..Måtte det skje et under for alle oss som ennå går og ruger med termin i mai!! [:D]

Back
Topp