Opprop 26 januar!

fruluna

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 7 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Fruluna (23 februar)

# Neleh (23 februar)

Ja jeg er her igjen da..Hatt en natt med oppkast, halsbrann og vonde kynnere.. Er så rart for noen ganger får jeg så halsbrann, og da ender det med at jeg ligger å spyr.. Fysj. [:'(]

Samboeren har blitt litt opptatt av kynnerne mine etter at jeg fant ut at jeg faktisk hadde det, så i går kveld begynte han å telle hvor lenge de varte da! Jeg tror han trodde fødselen var i gang, for de var utrolig vonde. I tillegg hadde jeg så vondt i skambeinet i gå, så hun driver nok å presser seg godt nedover nå.. [&:]
Men selvfølgelig var det ingen fødsel på gang.. he he..

Må nok vente litt til [:D]

God morgen jenter!
Fikk ikke meldt meg i går da tastaturet mitt streiket[:@]!! Har ikke sovet så godt og vedder på at jeg har liggesår på hoftene snart - gjør dritvondt! [:'(].
I dag skal jeg bake boller - inspirert av Lisee [:D] og dra en tur på byen i det fine været! I går kveld var jeg sikker på at babyen skulle komme da jeg følte trykket der nede (skambenet) så hardt at det virket som om babyen kunne ramle ut hvert øyeblikk.

Ha en fin dag da!

ORIGINAL: fisken

God morgen jenter!
Fikk ikke meldt meg i går da tastaturet mitt streiket[:@]!! Har ikke sovet så godt og vedder på at jeg har liggesår på hoftene snart - gjør dritvondt! [:'(].
I dag skal jeg bake boller - inspirert av Lisee [:D] og dra en tur på byen i det fine været! I går kveld var jeg sikker på at babyen skulle komme da jeg følte trykket der nede (skambenet) så hardt at det virket som om babyen kunne ramle ut hvert øyeblikk.

Ha en fin dag da!

Godt å se deg her fisken!
Lurte litt i går altså når du ikke var innom.. Uvant deg liksom [:)]

Så rart, vi har jo alle plager på likt!! Hadde et vanvittig press nedover i går jeg også. Fikk et par skikkelige "tak" i magen og tenkte at: nå er det i gang! -Men neida...
Også ble jeg så utrolig kvalm, var like før jeg kasta opp.
Gjorde så vondt å ligge i natt at jeg var lys våken fra kl 4.30... Fikk en blund nå i sted, heldigvis[:o]
Ja, det var mitt klagebrev[:D] Skal si vi er i storform om dagen, jenter[;)]

hehe, morsomt dette. Hadde kynnere til den store gullmedalja i går jeg å.
Noen av takene var virkelig vonde, så jeg håpet og trodde at det kanskje kunne bli noe action. Men nei. Er her ennå ja. Litt kynnere på mårran å, så jeg får prøve å ha en meget aktiv dag slik at de ikke stopper....men heller sklir over til noe mere fornuftig[:D]hehe.

Kanskje jeg skulle ha vasket litt...ikke det at det akkurat frister...

Ha en kjempeflott dag jenter:)

heisann!
er her jeg..[:D]
formen min er bare på topp...enda...(bank i bordet..)har ingen plager av noen slag...!har bare fått dilla på is-biter...sitter å knasker hele tiden..[:)]

ha en fin dag jenter...

E her!
Sleit med å sovne igår. Har en samboer som ligger og hoster og hoster... Og han har nok smitta meg... Så når han endelig sovna igår så begynte det å tette seg til hos meg! Men, sovna til slutt i halv to tida og sov til kl 4. Då måtte eg på do...
Men idag er det ein ny dag, er barnevakt for to tantebarn på 2 og 4 år! Må trene meg litt! He he!

Jeg hadde også en del mer kynnere igår enn det jeg har hatt tidligere, men ikke noen vonde. Sov ikke så godt i natt da.. Sovna i ett-tiden og sov i 3 timer, så fikk jeg ikke sove mer før mannen dro på jobb.. Bebisen ville heller ikke sove, så det var litt aktivitet i natt. Håper han skjønner at det er for trangt for han der inne nå, og begynner å jobbe seg ut snart..
Nå tenkte jeg å dra til byen en tur i dette fin-været..
Dere får ha en fin dag jenter[:D][:D]

ORIGINAL: GoUngen

Her er jeg .. Idag er Mens termin min [:)]
Hatt en del kynnere ..
Da jeg tørket meg til morgen, kom det litt blod på papiret [:(]
Hva kan det være???

Slimproppen???

ORIGINAL: GoUngen

Her er jeg .. Idag er Mens termin min [:)]
Hatt en del kynnere ..
Da jeg tørket meg til morgen, kom det litt blod på papiret [:(]
Hva kan det være???

Slimproppen var det første som slo meg også!!!
Tenk hvis det er den. Da er det ikke så alt for lenge igjen[:D]

Er det bare meg som ikke hadde kynnere igår?! hmm... Høres ihvertfall ut som om alle baby's hodene festa seg litt mer igår hos dere!! og det er moro!! Men det er langt ifra godt.... jeg teller uker siden det festa seg hos meg.... og nå er det 2 1/2 uke siden.. Har litt press nedover nå... og det er ikke noe godt. Vil liksom bare krølle meg sammen...
Men er nå her fortsatt! Lykke til alle sammen!! Spent på hvem som er neste med å få holde på babisen sin![:)]

Jeg er her vetu Er i god form utenom den fiiiine forskjølelsen som plager nesa og halsen min litt da

ellers tror jeg ikke at jeg har hatt noen kynnere, våknet og måtte tisse noen ganger i natt og hadde liksom litt vondt i magen, men nei, jeg vet ikke jeg

Nå er jeg bare sååå spent!! 1 uke igjen så skal jeg på UL for å sjekke om hun fortsatt ligger i sete! lurer lurer...

drømte forresten i natt at jeg fikk 11 barn !!!!!!! SAMTIDIG! yeeeeeees

her er jeg[:D][:D]

Jeg er her fremdeles jeg også, var til kontroll i dag og hodet har festet seg.
Tenkte jeg skulle kjøpe meg bringebærblad te elle kapsler for det skal hjelpe slik at en slipper å klippe eller revne.. Hadde jo vært greit om det stemte!!

er her idag oså.. god å høre at de iker er bare meg som sliter med kynnere.. men de er gjo bare bra egentlig.!! [:D]

hei hei!

Er her fortsatt, selv om jeg ikke er av de mest aktive her inne... Jeg burde vel egentlig skamme meg, når jeg ser hvor flinke dere er. Men men.... Prøver å få dagene til å gå litt raskere, men begynner å gå tom for ideer.Så det blir mest cafegåing og vanngym.... Leser at det er mange som sliter med kynnere, og det gjør jeg også.... Utrolig til press der nede, men det er for håpentligvis et godt tegn... Er ganske lei nå, men kommer helt sikkert til å savne sparkene i magen også. 4 UKER IGJEN!!!!!

hei hei her er jeg.. Har som vanlig hatt data problemer ,men har nå vært på reperasjom/opprensing med den så nå skal den være helt grei.. Så min pause bort herifra var desverre ikke pga ett lite opphold på sykehuset. Venter fortsatt i spenning på den lille.. håper det blir snart------- Ser at det er mange her som har hatt ei urolig natt med kynnere etc ,mens jeg har sovet som bare det--

Back
Topp