Opprop 26.desember

Venter :)

Termin 10.01

**- veldig hoven "down there" for tiden, masse murringer, modningsrier og nedpress. Også er jeg så trøtt at jeg sover bort mesteparten av dagen, har mista all energi de siste dagene.
*****- kontroll hos JM 29.desember
 
Termin 18. januar (men det står 16. i terminlista, jeg har bare ikke giddet å rette det etter siste justering..)

Jeg venter.. Tror slimproppen har gått, men er usikker. Har veldig mye sterke menssmerter, men de kommer ikke i tak slik som kynnerne har gjort. Er også veldig hoven i underlivet. Har neste time til lege 30. desember.
 
Har født 22/12-15 ved planlagt KS, termin 3/1-16.
Det ble ei jente ved navn Katrine, 3570 g , 48 cm :)
 
Venter
Termin 14.01.
Symptomer: Tidvis Hyppigere kynnere
 
Termin 16. januar.

Trur noe er på gang i natt. Hatt kynnere/rier jevnt over ila dagen, som har blitt mer intensive ila kvelden. Mer og mer smerter i korsrygg og nedover + dobesøk. Tenker det skal bli godt og bli ferdig, men gruer meg skikkelig og..
 
Venter
Termin 3. januar
Jente
Siste kontroll (lege) 23.12.
Trodde det var noe på gang natt til 23.12. Hadde vonde kynnere (har ikke hatt så mye vonde kynnere før), menssmerter, stråling/kramper nedover forsiden av lårene. Dette pågikk i ca 4 timer før det ga seg. De siste nettene har jeg slitt med å få sove.
 
Venter :) termin 4 januar - neste kontrolltime; 29 desember. Takvise smerter nederst i høna, strålinger ut i lysken og låret og en del diaré.
 
Back
Topp