Opprop 26 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Løven ( 03 januar )

* Linka ( 04 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Tut ( 12 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Kanel ( 18 januar )

* Chill24 ( 20 januar )

* Terese ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar )

Dagens sitat :

Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg.

Ukjent

Formen er fin og vi venter fremdeles. Tok egentlig en sjanse med litt kos igår, men selv om jeg ønsker at han kommer over nytår så kan man ikke være avholds forde.
Håper dere andre har det bra.
Klem

He,he...Tok den sjangsen i går vi og![;)]
Ikke skjedd noe til nå,så da er det nok ikke "modent" enda da...
Greit å vente noen dager til!!!(Selv om det begynner å bli rimlig slitsomt...)

Er her ja, men fytti katta det er tunge dager nå!

Vi tenkte som så at jula er over så da har vi noen dager før nyttår. Blir stopp nå og frem til nyttår tenker jeg. Da er det greit igjen. Uansett tror jeg nok at han kommer når han føler for det.
Det begynner og bli tungt og det er ikke gøy, men det er bare og holde ut.
Klem

hei og hopp. Lite med kosing her i gården ja....Tørr ikke jeg nå, siden vi er såååå nærme 2006 og hodet festet seg for mange uker siden;) Dessuten så kjenner jeg at ting er litt annerledes.....Lurer på om det skal være slik jeg eller ikke....

Jeg er her fremdeles...
I går kveld fikk jeg meg en skikkelig runde med falske rier eller hva jeg skal kalle det. Varte lenge og var skikkelig vonde, så vi begynte å notere tider og forberede oss på at dette kunne være fødsel. La meg i 3 tiden og sov greit hele natten. Falsk alarm altså!
Slimproppen fortsatte å komme utover dagen i går og i dag var det fremdeles rødbrunt slim. Murringene er der fremdeles så jeg føler at noe er i ferd med å skje.

Er her jeg også, men vet sannelig ikke for hvor lenge. Har smerter i magen og ryggen. Det rant noe ut i dag til morgenen, men vet ikke hva det er. Det var ikke fostervannet, for det var ikke så mye.. Har litt utflod med blod i nå etterpå. Mensmurringer...[:'(]

Jeg er her jeg og [:D]
hadde oss litt i går vi og så jeg var litt redd med har ikke starta enda. Nå får han ikke mer før vi kommer i 06. Hi hi hi [:D]

er her fremdeles. sliten i kroppen nå. har en syk liten gutt som bare vil være med mamma så det blir lite søvn både dag og natt. Begynner å bli litt utålmodig på at han lille i magen skal snu seg ned nå, han svirrer mye rundt men stopper liksom aldri riktg vei...

Jeg er her også - har ikke fått skrevet meg på oppropet de siste dagene, men er altså hos foreldra mine og har det fint[:)]

Endel kynnere de siste dagene, og er veldig sliten, men det kommer seg nå [:D]

Her e æ også enda. Må fortelle at æ trodde at æ har klemt ka er forskjell m kynnera og rier, men i dag fikk æ rier, det va ingen tvil...huska godt kordan dem kjenner ut... [;)]

Jeg er her.... Har fått masse hevelser i bein og fingere i det siste...

Jeg er her også....dritlei!!! klar for å føde snart ja!!!

Henger her ennå jeg også. Skulle ønske terminen var litt tidligere for det er vanvittig tungt[:'(] Egentlig glad julen er over for det har blitt litt for mye god mat[;)]

It`s up to date.

Back
Topp