Opprop 24sept

Er her :)

Fremdeles her 38+1 ;) Etter en crappy dag i går, håper jeg og tror at denne blir bedre.. Har i hvertfall vært det til nå :)

Her;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

39+2, er her fortsatt! Trodde det var på gang i gårkveld, men det dabbet av igjen :-(

Sendt fra mobilen.

fortsatt her, 14 dager igjen til termin :-) er syk og var deler av natten på sjekk på sykehuset pga ekstremt lite liv i går, men alt var heldigvis bra :-)
så syk og trøtt i dag, men får tante på besøk for å avlaste meg litt når gutten kommer hjem fra bhg i dag da sambo jobber ettermiddag/kveld :-)

sååå spennende, lykke til i kveld ;) Husk å hold oss nysjerrige oppdatert da :D
Oppdaterer så langt jeg greier det :P enten selv eller til hvitlin :) men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?

fortsatt her, 14 dager igjen til termin :) er syk og var deler av natten på sjekk på sykehuset pga ekstremt lite liv i går, men alt var heldigvis bra :)
så syk og trøtt i dag, men får tante på besøk for å avlaste meg litt når gutten kommer hjem fra bhg i dag da sambo jobber ettermiddag/kveld :)

Huff, god bedring<3 Godt å høre at alt stod bra til med mini<3
Flott du får avlastning,prøve å hvile masse!:)

Oppdaterer så langt jeg greier det :p enten selv eller til hvitlin :) men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?

Du må ha masse lykke til<3
Jeg har intet sett eller hørt...:)

Oppdaterer så langt jeg greier det :p enten selv eller til hvitlin :) men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?
Hun skulle vel på sånn vendingsforsøk såvidt jeg vet, så hun skrev litt om det tidligere på fb gruppen.. men etter det har jeg verken sett eller hørt fra henne.. Er veldig spent på hvordan timen hennes har gått så håper hun kommer med en oppdatering til oss snart :)

Her er jeg snupper!!!
Med vesla godt sittende i seteleie :) :P De var fantastiske i dag, ble bare møtt av supre mennesker på fødepol. Så da blir det planlagt KS 9/10 på meg :D:D Gråt som en foss, da jeg ikke ville ha KS heller :p:p:p men vi lo godt sammen og de var virkelig supre med meg :) 138/89 i blodtrykk
:D så nå er jeg glad :)

Her er jeg snupper!!!
Med vesla godt sittende i seteleie :) :p De var fantastiske i dag, ble bare møtt av supre mennesker på fødepol. Så da blir det planlagt KS 9/10 på meg :D:D Gråt som en foss, da jeg ikke ville ha KS heller :p:p:p men vi lo godt sammen og de var virkelig supre med meg :) 138/89 i blodtrykk
:D så nå er jeg glad :)
Godt å høre fra deg :D og så bra at du er fornøyd etter timen idag, ingenting er bedre enn det. Tenk å ha en dato da :) Når er det du egentlig har termin?

Jeg er her :) 38+2, vært og målt blodtrykk + urin i dag pga. høyere blodtrykk en vanlig sist uke. Nå var det lavt igjen, hvertfall undertrykket - 120/60, så ingen grunn til å tro det skal være noe svskapsforgiftning på gang likevel :) Urinen skal til dyrkning igjen (! 3. gang dette, de har ennå ikke funnet noe), uvi de lurer på (kjenner ingenting)..

Back
Topp