Er her 35+3 i dag, og fikk dato for ks i posten i dag!
Åh, så greit å ha en fastsatt dato og se frem i mot<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er her 35+3 i dag, og fikk dato for ks i posten i dag!
Jeg er her. Er i utrolig dårlig form i dag, så her er det bare å ligge strak på sofaen som gjelder.
sååå spennende, lykke til i kveld Husk å hold oss nysjerrige oppdatert daJeg er her, innlagt på sykehus og skal få første omgang med hormonkur nå i kveld så får vi se hva som skjer
Oppdaterer så langt jeg greier det enten selv eller til hvitlin men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?sååå spennende, lykke til i kveld Husk å hold oss nysjerrige oppdatert da
fortsatt her, 14 dager igjen til termin er syk og var deler av natten på sjekk på sykehuset pga ekstremt lite liv i går, men alt var heldigvis bra
så syk og trøtt i dag, men får tante på besøk for å avlaste meg litt når gutten kommer hjem fra bhg i dag da sambo jobber ettermiddag/kveld
Oppdaterer så langt jeg greier det enten selv eller til hvitlin men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?
Hun skulle vel på sånn vendingsforsøk såvidt jeg vet, så hun skrev litt om det tidligere på fb gruppen.. men etter det har jeg verken sett eller hørt fra henne.. Er veldig spent på hvordan timen hennes har gått så håper hun kommer med en oppdatering til oss snartOppdaterer så langt jeg greier det enten selv eller til hvitlin men har dere sett noe til henne i dag? Kan hende hun er opptatt selv også etter i dag?
Godt å høre fra deg og så bra at du er fornøyd etter timen idag, ingenting er bedre enn det. Tenk å ha en dato da Når er det du egentlig har termin?Her er jeg snupper!!!
Med vesla godt sittende i seteleie De var fantastiske i dag, ble bare møtt av supre mennesker på fødepol. Så da blir det planlagt KS 9/10 på meg Gråt som en foss, da jeg ikke ville ha KS heller men vi lo godt sammen og de var virkelig supre med meg 138/89 i blodtrykk
så nå er jeg glad