Opprop 24sept

Er her :) 36 uker i dag :)

Voldsomt nedpress og skikkelige ubehagelige kynnere.
Spent på oppfølging og ul på AHUS i morgen..

På "mobben"
 
Jeg er her :) 38+2, vært og målt blodtrykk + urin i dag pga. høyere blodtrykk en vanlig sist uke. Nå var det lavt igjen, hvertfall undertrykket - 120/60, så ingen grunn til å tro det skal være noe svskapsforgiftning på gang likevel :) Urinen skal til dyrkning igjen (! 3. gang dette, de har ennå ikke funnet noe), uvi de lurer på (kjenner ingenting)..

Får håpe du slipper unna sv.skaps.f. ja:) Du blir nå grundig undersøkt om ikke annet:);) Man merker jo vanligvis uvi...
 
Godt å høre fra deg :D og så bra at du er fornøyd etter timen idag, ingenting er bedre enn det. Tenk å ha en dato da :) Når er det du egentlig har termin?

Termin 19/10 egentlig :D
 
Her, 38+2. Vært en tur på sykehuset for ny kur med jern. Siste påfylling i morgen, blir så bra :)
 
Er her. Fått brev fra lege idag om at det er ingen tegn på sv.skapsdiabetes. :) :)
Har løs mage, så håper det er ett tegn, hehe!!
 
Er her :)
Men begynte å lure i natt om noe var på gang. Våknet med ubehag i magen i 4 tiden og at jeg drømte at jeg måtte tisse. Oppdaget til min forferdelse at det var litt vått under meg!!?? Wuææææ, har jeg tisset på meg?? Gikk på Do, flau som noe, fikk tisset masse mer... Begynte å fundere etterpå om vannet kan gå litt??
Googlet det opp og i mente og fant ut at det er lite sannsynlig siden det ikke er kommet noe mer siden da....men skal innom JM i morgen, så får spørre der.
Flaut altså.... :/
Burde sikkert vært skrevet anonymt dette :p
 
Er her enda.. har en sterk følelse på at det kommer til å skje noe rundt månedsskifte.. men hva det er, aner jeg ikke
 
Er her fortsatt! Det vil si, innlagt på KK på grunn av høyt blodtrykk på mandag, ligger her fortsatt og fikk påvist svangerskapsforgiftning igår... Gøy.. Føler meg i helt fin form, men de passer jo på og holder øye med baby og blodtrykk osv osv... Litt skummelt, selv om jeg egentlig ikke er veldig bekymret, de er jo flinke her, men om ikke blodtrykk går ned så kanskje det blir igangsettelse etterhvert... 37+1 idag..
 
Back
Topp