Opprop 24.april. 2006

x1xangelica

Elsker forumet
Jepp, her er jeg..
Skal tidlig på skolen i morgen og ha laaaaang dag, så jeg starter nå jeg..
Er her fortsatt, ser ut som om frøkna ikke har tenkt seg ut på lenge,,,

Er her jeg også, en med veer.. Hadde en vee nå 01:30.. venter på neste.. regner med den kommer om ca 5-6 min.. begynner å ta seg opp litt nå, men har litt murring hele tiden innimellom.. endelig fått sovet litt (ca fra kl 22-00:30..)så jeg er ikke helt manko på søvn.. Lillegutt sendte jeg på overnatting til mamma i god tro om at dette skulle bli natten vår neste pris skulle bli født=) Har terminn idag, men ser ikke ut som at tickren min er helt med..

Dere får ha lykke til... Og husk å send masse fødestøv til meg da [;)]

[:)]Vi har det vel ikke travelt???+ (Bortsett fra at jeg gleder meg til å få på meg olabuksa mi igjen!!!!)

im here [:)]

Jeg er her også!.. Kynnere rett som det er, men kan ikke skryte på meg rier, nei..[:-]. Likesågreit at det ikke skjedde i natt tror jeg, for igår holdt jeg på å spise meg ihjel! Har ikke sett på maken til apetitt plutselig. Følte meg som en oppblåst badeball igår kveld. Skal ut og gå meg en tur i finværet snart, kanskje han bestemmer seg for å komme ut ettervhert?..Lykke til, dere som er igang, tenk så spennende! Om ikke lenge er det tomt i magen, og dere får se babyene deres for første gang![:D]  

Kan bli med dere å holde stand jeg micamor, angelica og asil..... skjer jo ikke noe her. Nurket er nok like sta som mor si [:D]

ser ikke ut som jeg skal noe sted heller...
så dere får holde ut med meg å,.....

ORIGINAL: Oline

Er her jeg også, med falske rier (tror i alle fall de er falske)

Blir nok her utover dagen og vel så det...

Tror forresten vannet har gått, men det dreit hu dama på føden i, så lenge jeg ikke kunne slå i bordet med et gjennomvæta bind...[&:] Prøvde å ymte frampå at jeg har væta ut tre truser + baderomsgulvet på en halv time, men det hjalp tydeligvis ikke.

De tar deg inn når vaNNET ER MISFARGET d.v.s gul grønn, men hvis vannet har gått så stopper det ikke , men det er jo en tegn på at noe skjer veldig snart, kanskje mens jeg skriver[:D]

Her e vi enda, ja! Hadde jo håpa at junior ville komme idag, da hadde h*n fått dele bursdag med tanta si, men nei... Har nesten konstante kynnere, men ingenting som tyde på rier... Men det ser jo ut til at det blir et par april-bebisa idag, så lykke til til dem!!!!!!!

Back
Topp