Opprop 23. April

Er her jeg også :) Småen har festet seg og graver seg goodt nedover, så det nærmer seg, men utenom det er det ingen tegn på fødsel enda ;)
 
Ja er helt oppbrukt:-(
Vondt,vondt og atter vondt.....
Sliten,trøtt,sliten,trøtt......
Hadde jeg vist om dette for 7-8 mnd siden hadde sikkert valget om tre tette blitt med bare to....


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Håper du er nestemann i køen altså! Prøvd noen triks for å få gang på ting?
 
Er her jeg og.
6 dager til termin, men lei!
Har prøvd diverse for å få ting til å skje, men har bare blitt enda roligere i magen :-/
 
Jeg er her i dag og:)
 
Fortsatt her eg og.. Ingen tegn te at nåke fødsel nærme seg ein gang..
 
Håper du er nestemann i køen altså! Prøvd noen triks for å få gang på ting?
Har prøvd det meste,bortsett fra trappegåing for det vil ikke bekkenet ogstripping for det vil ikke jordmor:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har prøvd det meste,bortsett fra trappegåing for det vil ikke bekkenet ogstripping for det vil ikke jordmor:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hva er grunnene hennes for å ikke strippe da? Det gjorde iallefall susen for meg forrige gang. Fikk regelmessige kynnere rett etterpå, som gikk over i rier på kvelden :) Riktig nok en uke på overtid, men alikevel :p
 
Hva er grunnene hennes for å ikke strippe da? Det gjorde iallefall susen for meg forrige gang. Fikk regelmessige kynnere rett etterpå, som gikk over i rier på kvelden :) Riktig nok en uke på overtid, men alikevel :p
Hun er gammeldags og mene at en fødsel skal starte naturlig...... blæ:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Hun er gammeldags og mene at en fødsel skal starte naturlig...... blæ:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Kjedelig med slike jordmødre:-( Tror det var det som gjorde susen til meg også sist.. Håper virkelig at det skjer noe hos deg snart:)
 
Kjedelig med slike jordmødre:-( Tror det var det som gjorde susen til meg også sist.. Håper virkelig at det skjer noe hos deg snart:)
Jeg og....
Er slik at jeg har lyst å lyve for å komme inn på kk,så de kan prøve å hjelpe meg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg og....
Er slik at jeg har lyst å lyve for å komme inn på kk,så de kan prøve å hjelpe meg......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Må jo være lov å dra en liten hvit en, i disse desperasjonens tider;-)
 
Må jo være lov å dra en liten hvit en, i disse desperasjonens tider;-)
Skal til jordmor igjen i morgen og viss alt er likt da,har jeg sagt til mannen at jeg kommer å ringe føden og lyve meg innom en tur.....
Han sa bare støtter deg hele veien jeg og vil ikke at du skal ha det vondt.... Hva skal jeg si når jeg ringer:) han er no god da:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Skal til jordmor igjen i morgen og viss alt er likt da,har jeg sagt til mannen at jeg kommer å ringe føden og lyve meg innom en tur.....
Han sa bare støtter deg hele veien jeg og vil ikke at du skal ha det vondt.... Hva skal jeg si når jeg ringer:) han er no god da:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Bra at du har han støttende ved din side:) Gleder meg til oppdatering på hvordan det går i morgen da:) Så får vi krysse fingrene for at jordmor kanskje er litt mer støttende og hjelpsom i morgen;-)
 
Back
Topp