opprop 22 April

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
De som skal melde seg i dag er:

Maibabyivente   


MammaAne 
  
   
frøken my    
           
Sandra21   

          
MsMarte  
     
          
Lillea  
  
         
elkva  


Mamma27     
      
tyren81
   
            
Mailille  
               
seilø     
          
vettis   
                  
snart_4_barn 
     
  
Bennie 
    
           
Junie79 
   
     
maiblomst 
  
    
~Fiorellina~   
 
Mai gull  
          
Badekar  

                 
Divinity  
  
          
metteliten  



   zievil  
                       
Lene83       

                   
Madonna    

 
 
 
har lagt deg til nå Maibabyivente. Veit ikke hvorfor du falt ut jeg, men nå er du på plass [:)]              
 
jeg er her [:D] har fått mer hyppige kynnere som ikke går vekk nå.. men de er ikke så sterke, men det er jo noe da[:D]
 
Hei hei!Er her i dag å![:D]
 
Jeg er her i dag også. Nå syns jeg det er slitsomt å gå, da merker jeg det godt i magen. [:D]
 
 Jeg er her i dag også.....
 
Er her[:)]
 
jepp vannballongen er her i dag også.............!!!!!!!![:'(] alt ok bortsett fra det.
 
Jeg er her, menstermin er i dag! Alt som vanlig!
 
jeg er her. Ligger i sengen nå.. har kjempevondt i magen... Håper det roer seg snart.. [:'(]
 
Jeg er her!! Mange kynnere i dag, så har ligget litt på sofa'n og sløva... [;)] 
Men jeg er spent på natta, det er jo mandag i morgen... alle mine barn er nemlig født på mandager, så det blir noe spesiellt med disse nettene.....
 
jeg er her, ingenting nytt[:)]
 
Tit,tit her er jeg
 
Her er jeg - endel kynnere og auau i bekkenet, men ikke no fødsel på gang helt ennå, nei[;)]
 
Sladrer for MammaAne: alt er som vanlig der!
 
Back
Topp